Τα πάντα ξεκίνησαν όταν μια αντιπροσωπεία της Mercedes στο Αρκάνσας, πούλησε μια μεταχειρισμένη Ferrari F430 του 2007, στον τραπεζίτη Hamid Adeli. Η αντιπροσωπεία διαβεβαίωσε τον Adeli πως το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα και πως βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως αποδεικνύουν emails και μηνύματα που αντάλλαξαν. Έτσι συμφώνησαν σε μια τιμή 90.000 δολαρίων.

Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία, έστειλε την Ferrari σε μια αντιπροσωπεία της ιταλικής εταιρίας στο Τέξας, προτού την αποστείλει στον Adeli στη Βιρτζίνια. Όταν το αυτοκίνητο έφτασε στα χέρια του Adeli, ο άνδρας ανακάλυψε αμέσως πως μύριζε βενζίνη, με την μυρωδιά να γίνεται εντονότερη το βράδυ, όταν το αυτοκίνητο βρισκόταν παρκαρισμένο στο γκαράζ του. Την επόμενη ημέρα ο Adeli μετέφερε το αυτοκίνητο σε έναν τοπικό μηχανικό της Ferrari, ο οποίος μετά από έλεγχο εντόπισε διαρροή στην αντλία καυσίμου, μια σπασμένη ανάρτηση αλλά και ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής.

Η αντιπροσωπεία αρνήθηκε να πληρώσει το κόστος για την οποιαδήποτε ζημιά, υποστηρίζοντας πως το αυτοκίνητο πουλήθηκε “ως έχει”. Ο Adeli όπως καταλαβαίνεις αντέδρασε και μήνυσε την αντιπροσωπεία για παραβίαση της εγγύησης, για απάτη και για παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές. Η υπόθεση κατέληξε σε δίκη, όπου όπως αποδείχτηκε, ούτε η αντιπροσωπεία της Mercedes, αλλά ούτε και της Ferrari, έλεγξαν διεξοδικά το αυτοκίνητο. Το μόνο που αλλάχτηκε στο αυτοκίνητο προτού παραδοθεί στον Adeli, ήταν ένας αισθητήρας συμπλέκτη και ένας αισθητήρας καυσίμου.

Το δικαστήριο αποφάσισε η αντιπροσωπεία της Mercedes να πληρώσει σε αποζημιώσεις στον Adeli το ποσό των 5,8 εκατ. δολαρίων, όπως επίσης το ποσό των 20.201 δολαρίων για την επιδιόρθωση των ζημιών. Η αντιπροσωπεία έχει ασκήσει έφεση, δηλώνοντας πως είναι πρόθυμη να πληρώσει μόλις 27.340 δολάρια.