Πριν λίγη ώρα έγινε στην έκθεση του Detroit το παγκόσμιο ντεμπούτο της πέμπτης γενιάς της Supra, με το νέο sport ιαπωνικό μοντέλο να κυκλοφορεί σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου. Κατά το λανσάρισμα της η Supra στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. θα κινείται με έναν 3,0-λιτρο twin-scroll turbo κινητήρα, απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής, που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Στην Ιαπωνία, όμως, θα είναι διαθέσιμη με δύο επιπλέον επιλογές. Και αυτό γιατί η Toyota τοποθετεί κάτω από το καπό και έναν 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα με δύο αποδόσεις. Η βασική έκδοση ονομάζεται SZ, με τον κινητήρα να αποδίδει 197 άλογα στις 4.500 σ.α.λ. και 320 Nm από τις 1.400 σ.α.λ., με την Toyota να ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει για το 0-100 χλμ/ώρα σε 6.5 δευτ., με το βάρος του μοντέλο να ανέρχεται στα 1.410 κιλά.

Η απόδοση της ισχυρότερης SZ-R έκδοσης ανέρχεται στα 258 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 1.550 σ.α.λ. από τον ίδιο κινητήρα. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται σε 5,2 δευτ., με το βάρος του μοντέλο να ανέρχεται στα 1.450 κιλά. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και η κίνηση -φυσικά- μεταφέρεται στον πίσω άξονα.

Εκ των λεχθέντων γεννάται το συνακόλουθο ερώτημα, υπάρχει περίπτωση η έκδοση SZ να “σκοτώσει” το GT86;