Η Ford έχει μεγάλες φιλοδοξίες σε ότι έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση, μιας και σχεδιάζει υβριδικές, plug-in υβριδικές αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις όλων των μοντέλων της, ενώ παράλληλα θα προσφέρει στην αγορά και μοντέλα που θα φορούν μονάχα ηλεκτρικούς κινητήρες. Ένα από αυτά είναι και το ηλεκτρικό crossover που είναι εμπνευσμένο από την Mustang.

Αυτό αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2020 και σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο πρόεδρος της Μπλε Οβάλ εταιρίας, ο Bill Ford, δήλωσε πως το συγκεκριμένο μοντέλο “θα πηγαίνει σαν διάολος”.

Η δήλωση αυτή δεν είναι απλώς μια φράση. Είμαι η ίδια φράση που είχε χρησιμοποιήσει και ο Henry Ford II στη ομιλία του στους μηχανικούς της Ford την δεκαετία του 1960, όταν ο Ford είχε πως πως οι οδηγοί τους πρέπει “να πηγαίνουν σαν διάολος” κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα του Le Mans, προκειμένου να νικήσουν την Ferrari. Τώρα η συγκεκριμένη φράση χρησιμοποιείται προκειμένου η Ford να υπογραμμίσει τις φιλοδοξίες της να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα υψηλής απόδοσης που θα είναι προσανατολισμένα στην απόδοση. Όπως συμπλήρωσε ο Bill Ford:

Όταν αρχίσαμε να μιλάμε για την ηλεκτροκίνηση είτε μπορούσες να δημιουργήσει ένα πράσινο και βαρετό αυτοκίνητο που δεν θα ήταν διασκεδαστικό, είτε μπορούσες να κατασκευάσεις ένα πραγματικά συναρπαστικό αυτοκίνητο, αλλά χρειαζόταν να χρησιμοποιήσεις πολλά ορυκτά καύσιμα για την κατασκευή του. Σήμερα, η ηλεκτροκίνηση έχει φτάσει στο σημείο που μπορούμε να κάνουμε και τα δύο σε ένα αυτοκίνητο.

Το Mach E, όπως θα ονομαστεί το ηλεκτρικό SUV που θα βασίζεται στη Mustang, θα παρουσιαστεί τον προσεχή Απρίλιο και θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020, έχοντας αυτονομία 480 χιλιομέτρων. Η Ford επενδύει 11 δισεκατομμύρια δολάρια και σχεδιάζει να προσφέρει 16 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα σε μία παγκόσμια γκάμα 40 ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών οχημάτων μέχρι το 2022.

Το Mach E που θα πωλείται παγκοσμίως, θα είναι προσθιοκίνητο και έχει κωδική ονομασία CX430. Πρακτικά θα αποτελεί την ηλεκτρική έκδοση της crossover εκδοχής της Mustang και θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα C2, την ίδια που χρησιμοποιεί και το νέο Focus. Η παραγωγή του θα γίνεται στο Μεξικό.