Κάποιος πουλάει το build slot της Koenigsegg Regera για 3 εκατ. δολάρια

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Christian von Koenigsegg είχε δηλώσει ότι οι ιδιοκτήτες που περιμένουν την Regera θα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τον Νοέμβριο μια εμπειρία με το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε η εταιρία κατά την εξέλιξη του μοντέλου, για να ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες οι παραδόσεις των αυτοκινήτων τους.

Έτσι, παρότι η παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων δεν έχει ξεκινήσει, κάποιος τυχερός που είχε την τύχη να αγοράσει το build slot της Regera, δηλαδή πρακτικά να έχει το δικαίωμα να την αγοράσει, σκεπτόμενος επιχειρηματικά, το πουλάει ζητώντας €3.000.000, τονίζοντας:

Πουλάω το build slot μου για την κατασκευή της Koenigsegg Regera. Περίμενα να το κάνω σχεδόν ένα χρόνο και τώρα είναι η ώρα να επιλέξει κάποιος το spec του. Έτσι έβαλα αυτή την αγγελία εδώ για να δώσω σε κάποιον την ευκαιρία να το παραγγείλει όπως το θέλει. Πουλάει το build slot έτσι ώστε η τελική τιμή να μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την επιλογή του spec του αγοραστή. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στα τέλη Ιουνίου, οπότε έχετε περίπου δύο μήνες για να επιλέξετε το χρώμα/επιλογές/προδιαγραφές, και πριν από τα Χριστούγεννα θα είστε υπερήφανος ιδιοκτήτης μιας Regera.

H Koenigsegg παρουσίασε το concept της Regera το 2015, για να δούμε από κοντά την έκδοση παραγωγή της ένα χρόνο αργότερα στην έκθεση της Γενεύης. Έκτοτε η σουηδική εταιρία δοκιμάζει το hypercar της, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε και τα απαραίτητα crash tests των πρωτοτύπων της.

Μηχανικά χρησιμοποιεί τον γνωστό, 5,0-λιτρο turbo V8 κινητήρα της εταιρίας με turbo δύο σταδίων, απόδοσης 1.100 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και μαζί με 3 ηλεκτροκινητήρες της YASA, η συνολική απόδοση φτάνει τα 1.500 άλογα και τα 2.000 Nm ροπή. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από ένα υδρόψυκτο, 4.5 kWh, 800 Volt pack μπαταριών, που σύμφωνα με την Koenigsegg, είναι το πιο “power-dense” pack μπαταριών στον κόσμο, και το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει μπαταρίες 800V. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ του αυτοκινήτου ώστε να είναι ασφαλής σε περίπτωση ατυχήματος. Το monocoque carbon σασί έχει αφαιρούμενη οροφή, οποία μπορεί να αποθηκευτεί στον χώρο αποσκευών.

Bonus! Δες και την Regera που βρισκόταν στην έκθεση της Γενεύης να αποχωρεί από αυτή. Φυσικά ξεχωρίζει από το carbon σώμα της και τις carbon ζάντες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Koenigsegg επιστρέφει στο Nurburgring

Σχεδόν οκτώ χρόνια μετά την αποτυχημένη προσπάθειά της με την Koenigsegg One:1 στη διαβόητη γερμανική πίστα, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο...