Ο Stefano Domenicali, το αφεντικό της Lamborghini, σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα, ρωτήθηκε για το αν η ιταλική εταιρία σκέφτεται να προσφέρει κάποιο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στα μοντέλα της.

O Domenicali είπε πως Lamborghini εξέτασε το ενδεχόμενο να προσφέρει χειροκίνητα κιβώτια στις Aventador και Huracan, αλλά αυτό δεν θα συμβεί λόγω κόστους. Όπως είπε, ακόμη και αν έβγαζε στην αγορά μια ειδική έκδοση της Aventador, σε 200 μονάδες, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που θα την χρέωνε 25.000 δολάρια περισσότερο από την Aventador με το αυτόματο κιβώτιο, τότε η εταιρία θα είχε κέρδη 5 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με το αφεντικό της ιταλικής φίρμας, τα χρήματα αυτά δεν αρκούν για την ανάπτυξη ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, μιας και το συγκεκριμένο κιβώτιο δεν θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε κανένα άλλο μοντέλο του VW Group.

Σε ότι αφορά ένα χειροκίνητο κιβώτιο για την Huracan, ο Domenicali είπε πως το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που ήταν διαθέσιμο στο Audi R8, δεν κατασκευάζεται πλέον και έτσι το κόστος ανάπτυξης ενός νέου κιβωτίου θα ήταν μεγαλύτερο από τα κέρδη που θα είχε η Lamborghini από τις πωλήσεις των χειροκίνητων Huracan.

Αναρωτιέσαι πως η Porsche προσφέρει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στην 911 GT3, αλλά και στην 911 GT3 Touring; Ο λόγος είναι απλός. Πρακτικά πρόκειται για ένα παλιό αγωνιστικό κιβώτιο που ήδη έχει αναπτυχθεί και χρησιμοποιηθεί από τις αγωνιστικές 911 και έτσι η Porsche μπορεί να το προσφέρει στους πελάτες της χωρίς κόστος.

Να σημειωθεί πως οι περισσότερες από το 50% των συνολικών πωλήσεων των 911 GT3 και 911 GT3 Touring ήταν με μηχανικό κιβώτιο, αλλά ο Domenicali ανέφερε πως το ποσοστό των ιδιοκτητών μιας Huracan και μιας Aventador που θα επέλεγαν το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα ήταν πολύ μικρότερο.