Η έναρξη της κυκλοφορίας του entry-level μοντέλου του Tesla στην ευρωπαϊκή αγορά άργησε περίπου 18 μήνες, σε σχέση με την Αμερική, αλλά αυτό δεν επηρέασε καθόλου την προσμονή των αγοραστών της ηπείρου μας να το κάνουν δικό τους.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Jato Dynamics, τον Φεβρουάριο το Model 3 πούλησε 3.630 αυτοκίνητα, τοποθετώντας το μπροστά από το Renault Zoe, το οποίο πούλησε 2.888 αυτοκίνητα. Τα Nissan Leaf (2.364), BMW i3 (2.021) και Hyundai Kona Electric (1.755) συμπλήρωσαν την λίστα με τα best-sellers ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του Model 3 ξεκίνησαν στα τέλη Ιανουαρίου, με τον Felipe Munoz, αναλυτή της Jato Dynamics, να δηλώνει ότι τέτοια ζήτηση παρατηρείται συνήθως μετά τον τέταρτο ή τον πέμπτο μήνα μετά το λανσάρισμα ενός νέου αυτοκινήτου. Άξιο αναφοράς είναι ότι το Model 3 ξεπέρασε σε πωλήσεις τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα, παρά το γεγονός ότι είναι αρκετά πιο ακριβό.

Το Model 3 πέτυχε ένα άλλο αξιοσημείωτο επίτευγμα τον Φεβρουάριο, καθώς κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στα premium μεσαία sedans στην Ευρώπη, μπροστά από τα γερμανικά premium brands. Παρά την πτώση των πωλήσεων της κατηγορίας κατά 7%, το ηλεκτρικό sedan της Tesla βρέθηκε μπροστά σε πωλήσεις από την Mercedes C-Class, το Audi A4 και το BMW 3-Series.

Τέλος, πάντα σύμφωνα με τη Jato, η πλειονότητα των πωλήσεων του Model 3 στην Ευρώπη αφορούσαν πωλήσεις λιανικής (ιδιώτες), και όχι από εταιρικές πωλήσεις, κάτι που είναι ασυνήθιστο για ένα νέο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία.