Η Hyundai μας δείχνει μέσα από ένα animation video τον τρόπο λειτουργίας του νέου της 1.600αρη diesel υβριδικού κινητήρα απόδοσης 136 ίππων που προσφέρεται αρχικά στο Tucson.

Ο EcoDynamics+ κινητήρας χρησιμοποιεί μια γεννήτρια/μίζα 48 volt απόδοσης έως 16 ίππων και έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στο δρόμο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ που αποδίδεται και ανακτάται συνεχώς. Λόγω του ήπιου υβριδικού συστήματος βελτιώνεται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων κατά 11%.

Στη λειτουργία «κινητήρα» η μπαταρία 0,44 kWh εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση παρέχοντας επιπλέον ροπή στον κινητήρα και ενισχύοντας έτσι ελαφρώς τις επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση ή για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα όταν η επιτάχυνση είναι πιο ήπια. Κατά την επιβράδυνση ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μια διασταύρωση το MSHG αλλάζει στη λειτουργία «γεννήτρια», ανακτώντας ενέργεια από το στρόφαλο προκειμένου να φορτίσει τη μπαταρία εν κινήσει. Κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες, η λειτουργία εκκίνησης ενεργοποιείται από τα 30 χλμ/ώρα. Σε περίπτωση επιβράδυνσης μεταξύ 30 και 0 χλμ/ώρα, και με αποσυνδεδεμένο τον συμπλέκτη, ο κινητήρας σβήνει τελείως.

Το σύστημα ελέγχεται από μια εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου.

Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Το συγκεκριμένο ήπιο υβριδικό σύστημα να μπορεί να συνδυαστεί τόσο χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με σύστημα τετρακίνησης.