Μετά την Audi, σειρά της BMW να μας δείξει τον νέο της 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης για το DTM Class 1. Ο κινητήρας πληροί τους αυστηρότερους κανονισμούς που τίθεται φέτος σε ισχύ και αποδίδει 610 άλογα.
Ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία P48 και ζυγίζει μόλις 85 κιλά, ενώ χάρη στην τεχνολογία push-to-pass αποδίδει επιπλέον 30 άλογα, τα οποία θα βοηθήσουν τους οδηγούς της BMW να κάνουν ευκολότερες προσπεράσεις με τα M4 DTM τους.
Ο κινητήρας στροφάρει έως τις 9.500 σ.α.λ και αντέχει για μια ολόκληρη σεζόν ή αν προτιμάς περίπου 6.000 χλμ. Το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ο στροφαλοφόρος άξονας από χάλυβα, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο που λειτουργούν μέσω βραχίονα ροπής, σύστημα άμεσου ψεκασμού 350 bar, με τους χαλύβδινους εκκεντροφόρους να κινούνται με γρανάζια. H BMW αναφέρει πως ο νέος κινητήρας καταναλώνει 10% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τον προκάτοχό του.