Ο Luc Donckerwolke είναι εκείνος που ηγείται των σχεδιαστικών τμημάτων των Hyundai, Kia και Genesis και είναι αποφασισμένος να προσφέρει μεγαλύτερη σχεδιαστική διαφοροποίηση ανάμεσα στα μοντέλα και στις μάρκες που ανήκουν κάτω από την ομπρέλα του Hyundai Group.

Επιθυμία του είναι επίσης να προσφέρει σχεδιαστικές διακρίσεις των μοντέλων ανάλογα με το μέρος που πωλείται το κάθε μοντέλο. Παραδείγματος χάρη δεν θέλει ένα μοντέλο της Hyundai στη Κίνα να δείχνει αναγκαστικά πως έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Βορείου Αμερικής.

Δεν θα έχουμε μια παγκόσμια γλώσσα σχεδίασης. Βασικό μας καθήκον είναι να διαφοροποιήσουμε τη φιλοσοφία του σχεδιασμού των τριών εμπορικών σημάτων μας, κυρίως επειδή έχουμε μερίδιο αγοράς περίπου 70% στην Νότιο Κορέα. Πρέπει να διαφοροποιήσουμε κάθε μοντέλο, αλλιώς το τοπίο είναι πολύ ομοιογενές.

είπε, προσθέτοντας πως τα μοντέλα της Hyundai θα πρέπει να είναι σέξι, σαγηνευτικά, αισθησιακά, σπορ, ενθουσιώδη, κομψά και να προσφέρουν συγκινήσεις. Τα μοντέλα της Genesis θα είναι “υψηλής ραπτικής”, ενώ αυτά Kia θα πρέπει να είναι νεανικά, προκλητικά, φρέσκα και ακόμη περισσότερο cool. Τα μελλοντικά μοντέλα της Kia θα έχουν μια διαφορετική “Tiger nose” γρίλια, η οποία θα διαφοροποιείται σε κάθε αυτοκίνητο και σε κάθε τμήμα.

Με απλά λόγια η Hyundai θέλει να προσφέρει αυτοκίνητα που δεν θα μοιάζουν μεταξύ τους, μη έχονταςένα “κοινό οικογενειακό look”. Κάθε μοντέλο θα έχει την δική του προσωπικότητα, με το μόνο κοινό που θα υπάρχει θα είναι η γρίλια, που θα λειτουργεί ως σήμα κατατεθέν, αλλά θα έχει διαφορετικές εκφάνσεις σε κάθε μοντέλο.