Ο Sangyup Lee, αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Hyundai, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως επιθυμία τους είναι να προσφέρει πιο σέξι σχεδίασης αυτοκίνητα από αυτά της Alfa Romeo και της Maserati. Ο Lee βρίσκει τα αυτοκίνητα των δύο ιταλικών αυτοκινητοβιομηχανιών ως “πραγματικά σέξι”, πιστεύοντας πως ακόμη και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντλούν έμπνευση από αυτά.

Όπως τόνισε, στόχος τους είναι τα μελλοντικά αυτοκίνητά της κορεατικής εταιρίας να έχουν “έναν πιο εκφραστικό και συναισθηματικό” σχεδιασμό. Ο Lee ήταν υπεύθυνος για την σχεδίαση της πέμπτης γενιάς της Camaro, της έκτης γενιάς της Corvette, όπως και του Bentley EXP 10 Speed ​​6 concept.

Πολλές είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κάνουν όλη τη γκάμα των μοντέλων τους να έχουν ενοποιημένο σχεδιασμό. Η Hyundai θέλει να το αλλάξει και να προσφέρει αυτοκίνητα που δεν θα μοιάζουν μεταξύ τους, μη έχοντας έτσι ένα “κοινό οικογενειακό look”. Ο Lee πρόσθεσε πως κάθε μοντέλο της Hyundai θέλει να έχει την δική του προσωπικότητα, με το μόνο κοινό που θα υπάρχει θα είναι η γρίλια, που θα λειτουργεί ως σήμα κατατεθέν, αλλά θα έχει διαφορετικές εκφάνσεις σε κάθε μοντέλο.

Η νέα σχεδιαστικά γλώσσα της Hyundai παρουσιάστηκε με το Le Fil Rouge concept στην έκθεση της Γενεύης νωρίτερα μέσα στο έτος.

Στόχος του Lee είναι να κάνει τα μοντέλα της Hyundai να είναι γνωστά για τον σχεδιασμό αλλά και για την αξία τους.

  • Bon Viveur

    Γελάσαμε πάλι..

  • MPAMPIS

    τουλάχιστον παραδέχτηκε τα αυτονόητα οτι η άλφα και μασερατι είναι τα πιο όμορφα αυτοκίνητα και όλοι τα αντιγράφουν ! εδω ο τενεκές ceo της vag Diess σύγκρινε την σεατ με την αλφα

    • Ιωάννης

      Καλά τουλάχιστον αστείος και μικρός άνθρωπος, διότι τις δηλώσεις τις έκανε τώρα που δεν υπάρχει κανείς να του απαντήσει. Ο Μαρκιόνε θα τον είχε βάλει ήδη στην θέση του, τώρα ποιος να μιλήσει; Ο John Elkann??

    • MPAMPIS

      κοίτα τον πονάει πολύ η αλφα και ειδικά η stelvio στο θέμα πωλήσεων μιας και εχει ρίξει 50% απο την macan και σε πολλές χώρες το audi q5 ειναι κάτω απο την stelvio ! σε έναν βλάκα άμα του απαντήσεις θα είσαι κ εσυ βλάκας ..οπότε δεν χρειάζεται !

    • Ιωάννης

      Κοίτα, παρότι παρακολουθώ μηνιαίως τις πωλήσεις, δεν με απασχολούν τόσο. Προσπαθώ να κρίνω μια κατασκευή για αυτά που προσφέρει, και στη περίπτωση των Giulia- Stelvio, ξέρω ότι προσφέρουν κάτι πολύ καλό. Και ας πουλάνε και 5 φορές κάτω από τον Γερμανικό ανταγωνισμό.

      Τώρα αυτός ο τύπος, εξίσωσε μια φίρμα που εδώ και 100 χρόνια καινοτομεί, και δημιουργήθηκε για να ξεχωρίζει, με ένα brand της σειράς.

    • bulgary

      Απ’οτι βλέπω όντως τους έτσουξε η Stelvio…βλέπω τις πωλήσεις για κάθε μήνα….πολύ καλύτερα από την Giulia φυσικά αλλά και στην κατηγορία της πάει πολύ καλά!

    • a_f_a

      συγνώμη μπαμπη, ποιος αντέγραψε ιταλικό τα τελευταια 10-15 χρόνια; ακόμα και οι κινέζοι γερμανους και βρετανούς κοπιαρουν (οκ, και τη λαμπο ουρους).

    • Chris

      και εγώ πιστεύω ότι δεν αντιγράφουν τους ιταλούς, γιαυτό και είναι τόσο βαρετά τα γερμανικά

    • bulgary

      Η αλήθεια είναι ότι εκείνο το A4(η προηγούμενη γενιά ειδικά) είχε πίσω φώτα με Ιταλικές γραμμές!

  • Ιωάννης

    Είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες πως ο σχεδιασμός των AR αποτελεί το σημείο αναφοράς, και δεν αποτελεί κοινό μυστικό το ότι αποτελούν έμπνευση. Απλά παραδείγματα, τα κρυφά χερούλια των 156-147-Giulietta, πλέον συναντώνται και στα Clio και Micra. Ακόμη, η σχεδιαστική φιλοσοφία της GTV, την οποία ακολουθεί το Audi A7..

  • xtra

    Παντως το εικονιζομενο , ειναι σαν την aston martin lagonda.

    Γενικα η hyundai το παει καλα , και δεν ειναι καθολου κακο να εχουν υψηλους στοχους και να διαλεγουν αντιπαλους.
    Αυτο που πρεπει ομως να κανει παραλληλα , ειναι να μην αντιγραφει αλλα να δημιουργει. Απο το μηδεν. Μια νεα φορμα.
    Αν το κατααφερουν θα τους παραδεχτω , παντως για ναυαρχιδα το κ900 δειχνει κατι αλλο , που η alfa romeo δεν ηταν ποτε (μια αντιγραφη)

  • a_f_a

    ειναι απλά ξεκαρδιστικό οτι θεωρούν ακόμα τα ιταλικά όμορφα αυτοκίνητα. ναι, ήταν μέχρι το ’90, αντε ’00 κάποια (οκ, εκτος απο το γουστόζικο 500s)
    τωρα, τα χαζο-φιατ, τις φακλανο-αλφα-ρομεο, τις επισης φακλανο-μαζεράτι (εκτος απο τη γρια τη granturismo..) για τι πράγμα μιλάμε..
    το γκρουπ χιουνται παντως, μια χαρά την έκανε τη στρατηγική του με απολυτη κοπια του γερμανικού μοντέλου σχεδιασμού/αναπτυξης (βεβαια προσελαβαν τη μισή γερμανική βιομηχανία), τωρα, θελουν να πανε στη πιστα γκουορε-ζμπορτιβο ε εμπτζιονε να ‘ουμε. δεν είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα.

    • Ιωάννης

      Κατανοώ το πρόβλημα του να βλέπεις 159-Brera-Spider και να νομίζεις πως κυκλοφόρησαν το 2018. Κατανοώ επίσης το πρόβλημα του ότι κάποια στιγμή έβαλες wallpaper στο PC σου την 8C. Κατανοώ ακόμη και το ότι, δυστυχώς η ευτυχώς, η Stelvio είναι μακράν το ομορφότερο SUV. Δεν κατανοώ όμως, γιατί δυσκολεύεσαι να το παραδεχτείς.

    • a_f_a

      γιαννη μου δε θα σου απαντήσω γιατί απλά δε διαβασες το ποστ μου, απλά έπρεπε να γράψεις και να μου τη πεις.

      έγραψα “ναι, ήταν μέχρι το ’90, αντε ’00 κάποια” οπότε μέσα εκεί περιλαβάνονται και τα όντως εξαιρετικά μοντέλα που αναφέρεις.

      η 159 ειναι απλά το πιο κλασσικό αυτοκίνητο που έχει υπάρξει και θα υπάρψει ποτέ. ο ντα σιλβα όμως πήγε στην αουντι μετα την 159 και από τοτε η άλφα βγαζει ανοησίες.
      με σπουδες στην ιταλία και πελάτες εκεί, ε, έχω και ενα συναισθηματικό δέσιμο. όχι όμως άκριτο οπαδισμό. δεν ειμαι παλαμάκιας.
      8C;;; ας γράφει ο τύπος ότι θέλει. μια φακλάνα ήταν. η 4C πιο καλή.

    • Ιωάννης

      Διάβασα πάνω από 5 φορές το post σου για να αντιληφθώ το τι ήταν προβληματικό: τα μάτια μου ή τα όσα διάβαζα.

      Πρακτικά το χρονικό πλαίσιο που ορίζεις αρχίζει με την 155 και σταματάει στη Giulietta. Μόνο τις Stelvio και Giulia αφήνεις απέξω.
      Δεν ξέρω ποιος είναι παλαμάκιας. Ούτε το τι γράφει ο τύπος. Ξέρω το τι βλέπω, και αναγνωρίζω εγώ. Και σίγουρα στην 8C αναγνωρίζω μια από τις καλύτερες σιλουέτες αυτοκινήτου..

    • Chris

      έρχομαι να ρίξω και εγώ το πιπεράκι μου! καλά ρε συ, ούτε Τέσλα γουστάρεις που είναι τα καλύτερα ηλεκτρικά, ούτε alfa romeo που είναι τα ομορφότερα σχεδιαστικά.. τελικά τι γουστάρεις;;;;;

    • a_f_a
    • Ιωάννης

      Μιλάς για Walter Da Silva, ο οποίος σχεδίασε μόνο τις 166-156-147. Ή 159 που αναφέρεις συνεχώς, όπως και η Brera, είναι δημιουργία του Giugaro.

    • a_f_a

      έχεις απόλυτο δίκιο.

    • a_f_a

      ω κρις, ωωωω κρις! δε μπορει βαλτός εισαι.
      το ξαναλέω. το ανώτερο αυτοκίνητο ΕΒΕΡ ήταν ειναι και θα ειναι η 159. η απόλυτη αποθέωση της γλυπτικής. με 3 γραμμές ο γερο-βαλτερ ο ντα-σιλβα τα είπε όλα. ΟΛΑ.
      ΟΜΩΣ, ο βαλτερ έφυγε.. πηγε γερμανία.. στους κακούς.. σχεδιάσε κομψές, λιτές, αρμονικές γραμμες για τους γερμανούς. που να δεις πως μιλάει για το απ!. θεός. ο τελευταίος μαέστρος του ντιζαϊν.
      η άλφα έμεινε με χαπατα ιταλούς και κατι αμερικάνους νομίζω και αρχισαν αν βγαζουν τη φακλανα την 8c (κοιτα κώλο) που μετά πήγαν να τη μετατρεψουν σε μινι και βγηκε το αλλήθωρο αίσχος η Μιτο. έκλαψα οταν την είδα… ε, με τη Τζουλιετα, αντε κατι πηγε να γινει και μετά αρχισε ο όλοεθρος με τη λουκ-λαϊκ πολυεστερική φακλανοκατσκευή τη Τζουλια και την ακόμα πιο φακλάνα Στέλβιο.
      εγώ γουστάρω 500S, αν ημουν εργενης ένα τετοιο γκρι ματ ή μπλε ελεκτρικ με τις μαυρες ζαντες θα είχα.
      αλλιώς, ακολουθώ πιστα τον ιταλό τον βαλτερ και ψηφίζω αουντι. ουτε μπιχλιμπιδο μερκ, ουτε τη μπεμπα (αν και στα τζιπ διδασκει). αουντι. βαλτερ… εδω σε στίγμα.
      α, το απόλυτο ντριμ καρ; Λαντσια Θέμα 8.32 και Μαζερατι Γκιμπλι του ’90…. αυτα τα 2 ειναι τα δικά μου απόλυτα όνειρα. θα τα πάρκαρα δίπλα στο διακριτικό μου καθημερινό audi rs6 και άντε γειά!
      βιβα βεκια ιτάλια!

    • Chris

      τα γερμανικά που λες όμως αν εξαιρέσεις τις S. RS εκδόσεις είναι ότι πιο βαρετό έχει υπάρξει στο σύμπαν και αυτό το καταλαβαίνεις με το πόσο γρήγορα γίνονται βαρετά στο μάτι μετά από 3-4 χρόνια. Εντάξει τα τουμπανιασμένα RS δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για σύγκριση γιατί μετά πας στη Giulia Quadrifoglio και άντε γεια! Σχεδιαστικά σου λέω δες απλά disco volante ή ακόμα και 4c και πες τι έχουν βγάλει οι θεοί γερμανοί σχεδιαστές αντίστοιχο.Τίποτα! Επίσης 8C είναι και αυτή αριστούρτημα, την έχεις δει στο δρόμο;; Τώρα θέλουν οι Γερμανοί και οι Κορεάτες να μας πουν για design

    • a_f_a

      ενω η απλή η τζουλια ειναι τι να σου πω…
      8C εχω δει στην ιαπωνία θυμαμαι σε ένα παρκινγκ. οκ, θεαματική στο πρωτο βλεμα λογω σπανιότητας αλλά αμα δεις το πίσω… ασε.. η 4C μάλλον πιο συμπαθητική. δεν ειναι κακή (εκτος απο τα μπιμπικωτα φώτα που τα άλλαξαν ευτυχώς).
      α, οι γερμανοί αν δε ξέρεις, έχουν τη πιο διαχρονική σχολή ντιζαϊν, ουλμ, μπαουχαουζ. όλο το μοντερνο κινημα από αρχιτεκτονική, γραφιστική, ντιζαιν που κόπιαρε και η αππλε και όλες οι σταρταπζ (χώσε και ημιθεο έλονα), από εκεί προέρχεται.

      https://uploads.disquscdn.com/images/1f22388de6acc4af24ac1644eae0b3db14094e608fc49b275b879b0a7c3f3580.jpg

    • Chris

      αν εξαιρέσεις το βαρετό γκρι είναι πανέμορφο το όχημα! τι να λέμε. τώρα μου αραδιάζεις μπαουχάουζ και τέτοια λες και έχουν καμία σχέση με τα αυτοκίνητα. Διαχρονικότητα των γερμανικών συμφωνώ, αλλά διαχρονικότητα χωρίς πάθος για κάτι καινούριο είναι. Και για να μην παρεξηγηθώ τους πάω τους γερμανούς γιατί είναι πολύ επαγγελματίες και πολύ μπροστά στην τεχνολογία, αλλά μην τρελαινόμαστε ότι ειναι και μαστερ στη σχεδίαση

    • a_f_a

      κρις, μιλάω με στοιχεία… δες καστομ παρουσιαση που σου έκανα.
      κοιτα κρις, μιλανο σπουδασα ντιζαϊν. οι ίδιοι οι ιταλοι λένε οτι το έχουν χάσει το θέμα. τους ξέρω σχετικά συνεργάζομαι με εταιρίες/επαγγελαμτίες. την έχουν κάνει πολλοί εκτός της χώρας. τους βλέπεις τους ιταλους ντιζαϊνερ σε εκθεσεις στη κίνα να παρακαλάνε να βρουν καμια φριλανσερ δουλειά. και οι ασιατες τους γλεντάνε.

      https://uploads.disquscdn.com/images/7b3a78316e3ad00a6c6b7df10008639d99f2e0b9d0960de634b32a6861fca6ad.jpg

    • Chris

      δεν μπορώωωωωω, βλέπω την Ιουλια και καίγομαι από πόθο και εσύ τι κάνεις;; την κράζεις και υπερθερμαίνομαι από θυμό! Είπαμε κεντρικό κλιματισμό έχουμε, δεν μπορώ να τον ρυθμίσω όπως θέλω! Πάντως να σε συγχαρώ για το έργο σου είσαι πολεμιστής. Άσχετα αν τα σχεδιαστικά σου σχόλια με αφήνουν αδιάφορο.

    • a_f_a

      μικρός είσαι, θα μπεις στο σωστό δρόμο. θα δεις και εσυ το φώς.

    • Chris

      αα και οι ζάντες είναι 19αρες, η στέλβιο έχει 20άρες.. μικρός;; μακάρι!

    • a_f_a

      Και παλι!!!! Μικρές δείχνουν!
      Με τετοια μυαλά, εισια στη κατηγορία 16χρονου μπιμπικιαρη. Αλλά! Ελπίζω που θα παει! Θα σε βοηθήσω να ωριμάσεις! Το δρόμο το σωστό τον αναλογικό!
      Αντε καλό μας βράδυ

    • Chris

      καλό σου βράδυ! κοιμήσου τον ύπνο του δικαίου!

    • a_f_a

      Χαχαχαχαχα! Καλο

    • a_f_a
    • a_f_a
  • bulgary

    Και απάντησαν οι Ιταλοί σχεδιαστές σε αυτή την δήλωση-προσδοκία κάπως έτσι:
    https://uploads.disquscdn.com/images/623adbd93bcaa82bba47d2573cb3f6d53f082bdc205ab68674cb838a45bf4814.jpg

  • ak156

    Μεγαλη σχολη η Ιταλια σε θεμα σχεδιασμου. Οχι μονο σε οτι αφορα τα αυτοκινητα… Παντως πρεπει να εστιασει κανεις στο γεγονος οτι τα μοντελα που έρχονται θα ειναι αρκετα σπορ…

    • bulgary

      Πότε θα έρθουν όμως….γιατί από ότι βλέπω πάλι τους πήρε ο ύπνος!