Ήταν στις αρχές της δεκαετίας των ’00s, όταν η Audi ξεκίνησε την ενοχλητική (;) μόδα, που στο όνομα της κοινής εταιρικής ταυτότητας οι σχεδιαστικές διαφορές μεταξύ των μοντέλων της ήταν εξαιρετικά δυσδιάκριτες. Η επιτυχία της ήταν τέτοια που την ακολούθησαν και οι υπόλοιπες εταιρίες -κυρίως premium (BMW, Mercedes, Lexus, Jaguar), με την Audi πλέον να φαίνεται ότι διαφοροποιεί λίγο περισσότερο τα νέα της μοντέλα.

Ο Luc Donckerwolke, επικεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου της Hyundai, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η κορεάτικη εταιρία δεν θα ακολουθήσει αυτό το μοτίβο, με κάθε μοντέλο της να έχει έντονο και διαφοροποιημένο look. Χαρακτηριστικά τόνισε:

Πρέπει να δώσουμε σε κάθε μοντέλο τη δική του προσωπικότητα. Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε γι ‘αυτό, αλλά στο τέλος αυτού του έτους ή στις αρχές του επόμενου έτους θα υπάρξουν κάποια αυτοκίνητα που θα δείξουν πως δεν θα έχουμε ανάγκη για παρόμοιο ύφος.

Συνεχίζοντας, ο Donckerwolke σημείωσε ότι στην αγορά της Νότιας Κορέας, εκεί όπου η Hyundai και η Kia κυριαρχούν, βλέποντας τόσα πολλά παρόμοια αυτοκίνητα στο δρόμο είναι οπτικά αντιαισθητικό, λέγοντας:

Αν τα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο σχέδιο, δημιουργείς ένα πραγματικά βαρετό τοπίο. Δεν θέλω να το κάνω αυτό.

Από την άλλη, ο Donckerwolke, ο οποίος πριν την Hyundai ήταν υπεύθυνος σχεδιασμού στην Bentley, είπε ότι τα μοντέλα της Genesis θα έχουν μια συγκεκριμένη σχεδιαστική ταυτότητα, τονίζοντας:

Η Genesis δεν θα είναι δυναμική, είμαστε μια εταιρία με αυτοπεποίθηση που βασίζεται στο σχεδιασμό, και πιστεύουμε στην καλή αισθητική και την αρμονία. Είμαστε νέοι και δεν θέλουμε να φυλακίσουμε τους εαυτούς μας. Θεωρώ ότι κάνοντας ένα πραγματικά προκλητικο σχέδιο είναι λίγο αντιπαραγωγικό επειδή δημιουργείτε προσοχή, αλλά ταυτόχρονα γερνάει γρηγορότερα.

Κλείνοντας, μιλώντας για το πανέμορφο Genesis Essentia concept, που είδαμε πριν λίγες ημέρες στην έκθεση της Νέας Υόρκης, ο Donckerwolke είπε:

Κάθε μάρκα χρειάζεται ένα εντυπωσιακό μοντέλο. Και πιστεύω ότι αυτό υπηρετεί αυτό το σκοπό.

  • Anestis Genk

    Η εταιρική ταυτότητα είναι καλή γιατί έχεις Audi A2 και λες κοίτα θυμίζει R8, δλδ τα ταπεινά μοιάζουν με τα premium.
    +ότι δεν υπάρχει έμπνευση
    +πως η έκφραση “εταιρική ταυτότητα” είναι ψαρωτική

  • εχουν πολλες επιλογες εξαλλου … τα ποιο μικρα θα μοιαζουν με mazda τα ποιο μεγαλα με audi τα ποιο σπορτιβ με bmw τα ποιο μεγαά με μερκ και φυσικα οι επιλογες μας ειναι απεριοριστες εχουμε τοσους να αντιγραψουμε γιαυτο και μερικα θα αντιγραφονται μονο απο την κια …

  • εχουν πολλες επιλογες εξαλλου … τα ποιο μικρα θα μοιαζουν με mazda τα ποιο μεγαλα με audi τα ποιο σπορτιβ με bmw τα ποιο μεγαά με μερκ και φυσικα οι επιλογες μας ειναι απεριοριστες εχουμε τοσους να αντιγραψουμε γιαυτο και μερικα θα αντιγραφονται μονο απο την κια …

  • shaoqing14

    Πολυ σωστη προσεγγιση εχουν στην hyundai,οχι οπως την φαου βε που το φωτοτυπικο μηχανημα εχει παρει φωτια!