Παρότι η Toyota έχει “κηρύξει πόλεμο” στους πετρελαιοκινητήρες, καθώς κανένα επιβατικό μοντέλο της στην Ευρώπη δεν εφοδιάζεται με έναν τέτοιο, υπάρχει το Hilux, το οποίο εξακολουθεί να κινείται με diesel κινητήρα. Όπως ξέρεις, κάτω από το καπό του ιαπωνικού pickup βρίσκεται ο 2,4-λίτρων D4-D (2GD-FTV) πετρελαιοκινητήρας και για να συνεχίσει να πωλείται, η Toyota έπρεπε να τον αναβαθμίσει ώστε να πληροί τις προδιαγραφές μετρήσεων του WLTP και Euro 6.2 εκπομπών ρύπων.

Έτσι, o κινητήρας εκπέμπει λιγότερες βλαβερές ουσίες χάρη σε διάφορες ρυθμίσεις και παρά το γεγονός ότι οι νέες εκπομπές CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τη νέα, αυστηρότερη μέθοδο WLTP, η θεωρητική τιμή τους είναι χαμηλότερη από πριν. Η Toyota αναφέρει ότι το Hilux εκπέμπει 171 γρ CO2 ανά χλμ., όταν παλιότερα με NEDC ήταν 178 γρ/χλμ.. Ακόμα, η μέση κατανάλωση καυσίμου του Hilux ανακοινώνεται στα 6,6 λίτρα/100 χλμ..

Εκτός αυτών, η Toyota αναφέρει ότι το πακέτο ασφαλείας Safety Sense για το Hilux MY2019 είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ έχει προσθέσει στοιχεία εξοπλισμού σε διάφορες εκδόσεις.