Στις αρχές της εβδομάδας διέρρευσε μια φωτογραφία του νέου Zoe και με τη Renault να ετοιμάζεται για την παρουσίαση μέσα στις επόμενες εβδομάδες έγιναν σήμερα γνωστές μερικές πληροφορίες σχετικά με το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρίας.

Η Renault θα τοποθετήσει στο Zoe μια νέα -μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας- μπαταρία ιόντων λιθίου, πιθανότατα 50 kWh, όταν η σημερινή είναι 40kWh. Αυτή θα βελτιώνει την ηλεκτρική αυτονομία κατά περίπου 80 χλμ., πάντα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, κάτι που σημαίνει ότι θα αγγίζει τα 380 χλμ.

Το νέο Zoe θα βασίζεται σε μια εξατομικευμένη ηλεκτρική πλατφόρμα, που θα μοιραστεί σε ολόκληρη τη συμμαχία της Renault-Nissan-Mitsubishi. Έτσι, δεν θα πάρει τη πλατφόρμα του τρέχοντος Nissan Leaf, όπως γίνεται με το σημερινό Zoe, το οποίο χρησιμοποιεί μια προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας του Leaf του 2011. Εξαιτίας αυτής της νέας πλατφόρμας δίνεται η δυνατότητα της τοποθέτησης της μεγαλύτερης μπαταρίες.

Τέλος, η Renault έχει προσπαθήσει να μην αυξήσει πάνω από €1.000 την τιμή του νέου Zoe, με το νέο νέο μοντέλο θα έχει νέο και πιο ποιοτικό εσωτερικό, το οποίο αναμένεται να εμπνευστεί από τη τελευταία γενιά του Clio. Ακόμα, θα προσφέρει βιώσιμα υλικά, με τον Van den Acker να ισχυρίζεται ότι τέτοιου είδους χαρακτηριστικά ταιριάζουν με τη φιλοσοφία της Renault, ότι δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι πιο οικολογικά.