Μπορεί το Zoe να είναι το παλιότερο ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς, καθώς πωλείται από το 2012, αλλά οι αναβαθμίσεις (άλλοτε μηχανικά, άλλοτε αισθητικά) που έχει υποστεί όλο αυτό το διάστημα το έχουν βοηθήσει να μείνει ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών.

Συγκεκριμένα, τον περασμένο Απρίλιο ήταν το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη με 3.993 αυτοκίνητα, μπροστά από το Model 3 (3.601), το BMW i3 (2.427), το VW e-Golf (2.124) και το Nissan Leaf (2.080). Ταυτόχρονα, το πρώτο τετράμηνο του 2019 βρίσκεται στην δεύτερη θέση, με 11.153 πωλήσεις, καθώς πρώτο είναι το Tesla Model 3 με 18.204 πωλήσεις, ενώ την τριάδα κλείνει το Nissan Leaf με 9.484 πωλήσεις.

Η γαλλική εταιρία, όμως, δεν επαναπαύεται και ετοιμάζει τη νέα γενιά του Zoe. Αυτή αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι, και -μετά από μια καμουφλαρισμένη φωτογραφία ενός πρωτοτύπου- σήμερα διέρρευσε μια φωτογραφία της τελικής μορφής του νέου μοντέλου. Η Renault αναφέρει ότι πρόκειται για νέα γενιά, αλλά από την παραπάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι -τουλάχιστον στο αισθητικό μέρος- έχουμε να κάνουμε με ένα facelift. Σε προηγούμενη δήλωση του, ο επικεφαλής σχεδιασμού Laurens van den Acker είχε αναφέρει ότι το νέο Zoe θα φέρει μια εκτεταμένη αλλαγή στην εμφάνιση, αλλά όχι σχεδιασμένη από λευκό χαρτί.

Το ηλεκτρικό supermini δεύτερης γενιάς θα βρεθεί σε μια πολύ πιο ανταγωνιστική αγορά, σε σχέση με τον προκάτοχό του, πράγμα που σημαίνει ότι το μοντέλο πρέπει να είναι σημαντικά καλύτερο σε σχέση με το παρελθόν. Το νέο μοντέλο θα έχει νέο εσωτερικό, το οποίο αναμένεται να εμπνευστεί από τη τελευταία γενιά του Clio. Ακόμα, θα προσφέρει βιώσιμα υλικά, με τον Van den Acker να ισχυρίζεται ότι τέτοιου είδους χαρακτηριστικά ταιριάζουν με τη φιλοσοφία της Renault, ότι δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι πιο οικολογικά.

Το νέο Zoe αναμένεται να βασίζεται σε μια εξατομικευμένη ηλεκτρική πλατφόρμα, που θα μοιραστεί σε ολόκληρη τη συμμαχία της Renault-Nissan-Mitsubishi. Έτσι, δεν θα πάρει τη πλατφόρμα του τρέχοντος Nissan Leaf, όπως γίνεται με το σημερινό Zoe, το οποίο χρησιμοποιεί μια προσαρμοσμένη έκδοση της πλατφόρμας του Leaf του 2011. Η νέα πλατφόρμα θα παρέχει περισσότερο χώρο για τις μπαταρίες, με το νέο Zoe να φημολογείται ότι θα έχει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 400 χλμ.