Η Mercedes-AMG έδωσε φωτογραφίες και επίσημες λεπτομέρειες για τον νέο 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα της νέας γενιάς της A45 AMG, ο οποίος αναμένεται να τοποθετηθεί και στα υπόλοιπα AMG 45 μοντέλα της εταιρίας, όπως η CLA 45, η GLB 45, η GLA 45 κτλ.

Είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος εργοστασιακός κινητήρας που κατασκευάστηκε ποτέ και τοποθετείται σε ένα μοντέλο παραγωγής. Ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία M139, έχει χωρητικότητα 1.991 κ.εκ και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η μια αποδίδει 387 άλογα στις 6.500 σ.α.λ με 480 Nm ροπής μεταξύ 4.750 – 5.000 σ.α.λ και η άλλη, η S έκδοση, 421 άλογα στις 6.750 σ.α.λ με 500 Nm ροπής στις 5.000 – 5.250 σ.α.λ. Και στις δύο εκδόσεις το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι στις 7.200 σ.α.λ ενώ έχει σχέση συμπίεσης 9.0:1.

Οι τέσσερις κύλινδροι έχουν διάμετρο 83 χιλιοστών και διαδρομή 92 χιλιοστών. Φορά ένα twinscroll turbo που σηκώνει πίεση 1,9 bar στην έκδοση με τα 387 άλογα και 2,1 bar στην έκδοση με τα 421 άλογα. Ο κινητήρας ζυγίζει 160,5 κιλά, εξοπλίζεται με σύστημα άμεσης πολλαπλής έγχυσης καυσίμου αλλά και με σύστημα έμμεσης πολλαπλής έγχυσης με ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες. Διαθέτει δύο ρυθμιζόμενους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής, 16 βαλβίδες και το Camtronic σύστημα χρονισμού βαλβίδων για τον εκκεντροφόρο εξαγωγής.

Ο νέος κινητήρας διαθέτει ηλεκτρική αντλία νερού που δεν εξαρτάται από την ταχύτητα, καλύτερο σύστημα ψύξης, βελτιωμένη έγχυση καυσίμου, μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής, επικάλυψη κυλίνδρων Nanoslide (για λιγότερες τριβές) και βελτιστοποιημένη διαχείριση θερμοκρασίας λαδιού.