Από το 2021 η Formula 1 θα θέσει ανώτατο όριο προϋπολογισμού τα 175 εκατ. δολάρια τον χρόνο κάτι που σημαίνει πως οι μεγάλες ομάδες, Mercedes, Ferrari και Red Bull θα πρέπει να μειώσουν τους προϋπολογισμούς τους.

Το ποσό των 175 εκατομμυρίων δολαρίων θεωρείται ως συμβιβασμός, καθώς το αρχικό σχέδιο ήθελε το ποσό αυτό να είναι μικρότερο, με τις μεγάλες ομάδες να αντιδρούν και να ζητούν το ποσό να κυμανθεί στα 220-250 εκατ. δολάρια, ενώ οι μεσαία ομάδες ζητούσαν ένα ποσό της τάξεως των 150 εκατ. δολαρίων ετησίως, ενώ οι μικρότερες 130 εκατ. δολάρια. Ο περιορισμός αυτός θα ισχύει για την πενταετία 2021-2025, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για αύξηση του ορίου.

Στο ποσό αυτό του προϋπολογισμού δεν περιλαμβάνονται πολλά βασικά στοιχεία των δαπανών των ομάδων, όπως οι πληρωμές των οδηγών, το κόστος των δράσεων του τμήματος marketing, το κόστος των ταξιδιών και των δαπανών που συνδέονται με τους κινητήρες. Αυτό σημαίνει πως το πραγματικό κόστος μιας ομάδας μπορεί να ξεπεράσει τα 250 εκατ. δολάρια ετησίως.

Προκειμένου η Formula 1 να διασφαλίσει ότι δεν θα ξεπεραστεί αυτό το ανώτατο όριο στο προϋπολογισμό, οι λογιστές των ομάδων θα καταθέτουν τους προϋπολογισμούς στην FIA η οποία θα πρέπει να τους εγκρίνει. Ομάδα που που πιαστεί να παραβιάζει τους κανόνες θα τιμωρείται με μεγάλο χρηματικό πρόστιμο, ενώ ο αρχηγός της ομάδας θα χάνει την άδεια του από την FIA και δεν θα μπορεί να εργαστεί σε κανένα πρωτάθλημα που διοργανώνει η FIA.

Ο Toto Wolff δήλωσε ευχαριστημένος με το όριο, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας της Renault, Cyril Abiteboul, είναι απογοητευμένος:

Αυτό δεν είναι μια νέα αρχή. Το σχέδιο ήταν πως όλες οι ομάδες θα έπρεπε να είναι κερδοφόρες. Το όριο που θεσπίστηκε δεν βοηθά τις ιδιωτικές και τις μικρότερες ομάδες. Αυτές θα πρέπει να αναζητήσουν επιπλέον χορηγούς ώστε να γίνουν κερδοφόρες.