Χωρίς να προεξοφλεί τίποτα ότι θα έχουμε συναρπαστικές κατατακτήριες, η Ferrari έδειξε και στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Montreal ότι είναι ταχύτατη και οι οδηγοί της έτοιμοι να διεκδικήσουν την pole position και ένα καλό αποτέλεσμα στον αυριανό αγώνα.

H Ferrari επανέλαβε το “1-2” του FP2, όμως αυτή τη φορά ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος του session με χρόνο 1:10.843, με τον χρόνο να γίνεται στην τρίτη προσπάθεια με την ίδια μαλακή γόμα της Pirelli. Πίσω και κοντά του ήταν ο team-mate του, Charles Lecrerc, με τον Lewis Hamilton να ήταν σχεδόν τέσσερα δέκατα πιο αργός από τον πρώτο. Στην τέταρτη θέση ακολούθησε ο δεύτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, ο οποίος ήταν αρκετά πιο πίσω από θέμα χρόνου.

Η Red Bull δείχνει ανήμπορη να μπει στη μάχη για την πρώτη σειρά του grid, καθώς ο Max Verstappen τερμάτισε στην πέμπτη θέση αλλά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Vettel. Ο Pierre Gasly με την έκτη του θέση απέδειξε ότι η δυναμική της αυστριακής ομάδας δεν είναι για κάτι ψηλότερα στο Circuit Gilles-Villeneuve.

2Τα highlights

https://www.autoblog.gr/tag/supra

“Πρώτος από τους υπόλοιπους” και στην έβδομη θέση ήταν ο Daniel Ricciardo με τη Renault του, μόλις δύο δέκατα πίσω από την Red Bull, ενώ η McLaren -με power-unit της Renault- του Lando Norris κατάφερε να μπει σχετικά εύκολα στην δεκάδα, καταφέροντας τον 8ο ταχύτερο χρόνο.

Ο Sergio Perez με την ένατη θέση του έδωσε λόγο να χαμογελάσουν οι οπαδοί της -πρακτικά- Καναδέζικης Racing Point, ενώ ο Daniil Kvyat έβαλε για ακόμα μια φορά τη Toro Rosso μέσα στη δεκάδα. Αντιθέτως λιγότερο ευχαριστημένοι θα είναι όλοι στην ομάδα της Alfa Romeo Racing, με τον Antonio Giovinazzi και τον Kimi Raikkonen να μην καταφέρνουν κάτι καλύτερο από την 15η και 16η θέση.

1Αποτελέσματα

Ο Lance Stroll έχει μια ολόκληρη κερκίδα αφιερωμένη σε αυτόν αυτό το Σαββατοκύριακο, όμως, οι οπαδοί του τον είδαν μόλις για ένα γύρο, καθώς το μονοθέσιο του εμφάνισε διαρροή υδραυλικού υγρού, που έπεσε στην εξάτμιση με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά το πίσω μέρος της Racing Point RP19 του και αφήνοντας ερωτηματικά για το κατά πόσον η ζημιά μπορεί να επιδιορθωθεί μέχρι τις κατατακτήριες.