Η Peugeot παρουσιάζει σήμερα την δεύτερη γενιά του 2008 που θα προσφέρεται και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-2008.

1Σχεδιασμός

Ο σχεδιασμός του μοντέλου ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων, που πρωτοείδαμε στο 508 αλλά και στο νέο 208. Έχει έντονο και τολμηρό σχεδιασμό, με κάθετα LED φώτα ημέρας και ζάντες διαστάσεων 16″, 17″ και 18″. Το μήκος του μοντέλου έχει αυξηθεί και φτάνει τα 4,3 μέτρα, το πλάτος τα 1,77 μέτρα. το ύψος τα 1,53 μέτρα (-2 εκατοστά), με το μεταξόνιο να έχει μεγαλώσει κατά 14 εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του, φτάνοντας τα 2,56 μέτρα.

2Πλατφόρμα

Το νέο 2008 κατασκευάζεται πάνω στην CPM (Common Modular Platform) πλατφόρμα, με την παραλλαγή της e-CMP, να χρησιμοποιείται στο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Η πλατφόρμα CPM κάνει το νέο 2008 να ζυγίζει από 1.189 έως 1.235 κιλά στις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και 1.548 κιλά στην ηλεκτρική έκδοση, ενώ συμβάλει και στη μείωση των επιπέδων θορύβου, και κραδασμών. Το μοντέλο έχει βελτιωμένη αεροδυναμική, κάτι που βοηθά και στη μείωση της κατανάλωσης.

3Κινητήρες

Το νέο 2008 προσφέρεται με τον 1.200αρη PureTech τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 100, 130 και 155 ίππων. Ακολουθεί ο 1.500αρης τετρακύλινδρος BlueHDi turbodiesel απόδοσης 100 και 130 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

4Διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό

Το αμιγώς ηλεκτρικό 2008, e-2008 όπως ονομάζεται, φορά τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα που συναντάμε και στα DS3 Crossback E-Tense και e-208, απόδοσης 136 ίππων με 260 Nm ροπής. Ο κινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 310 χλμ ανά φόρτιση. Η μπαταρία βρίσκεται στο πάτωμα και φορτίζει μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή μέσω ταχυφορτιστή 100 kW, που την φορτίζει κατά 80% μέσα σε 30 λεπτά.

Η φόρτιση μέσω απλού οικιακού φορτιστή ολοκληρώνεται μέσα σε 20 ώρες, με τριφασικό φορτιστή 11 kW σε 5 ώρες και 15 λεπτά, ενώ με wallbox 7,4 kW σε 8 ώρες, Η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται στα 340 χλμ στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,1 δευτερόλεπτα.

Η Peugeot τονίζει πως η μπαταρία του e-2008 θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητα της για οκτώ χρόνια ή για 160.000 χλμ.

5Τεχνολογίες

Η Peugeot εξοπλίζει το νέο 2008 με μια σειρά συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού. Συγκεκριμένα σε αυτό συναντάμε Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Positioning Assist, Lane Departure Warning, Full Park Assist, Automatic Emergency Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Driver Attention Monitoring, Speed Limit Recognition, Peugeot Smartbeam Assistance, Active Blind Sport Monitoring και Extended traffic sign recognition.

6Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του 2008 υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, διάκτινο τιμόνι, διακόπτες αεροπορικού τύπου, head-up display, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό διαθέσιμη σε διαστάσεις 7″ και 10″, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας i-Cockpit, υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto, μαύρα γυαλιστερά και ψεύτικα carbon διακοσμητικά.

Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 434 λίτρα (405 λίτρα στο πορτμπαγκάζ και 29 λίτρα κάτω από τον χώρο του πορτμπαγκάζ), στις εκδόσεις με τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και 405 λίτρα στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

7Πωλήσεις

Η Peugeot θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του νέου 2008 από τα τέλη του 2019.