Μετά τη χθεσινή διαρροή, η DS παρουσιάζει επίσημα το DS3 Crossback. Το μοντέλο αποτελεί το πρώτο μικρό crossover της premium γαλλικής εταιρίας και θα κάνει το ντεμπούτο του στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού, που ανοίγει τις πύλες της στις αρχές του Οκτωβρίου.

Το DS3 Crossback φέρει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο DS7 Crossback, κάνοντας το να μοιάζει σαν τον μικρό αδερφό του. Στο εσωτερικό υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής, με το DS 3 Crossback να έχει μήκος 4,12 μέτρα, πλάτος 1,79 μέτρα και ύψος 1,54 μέτρα. Βασίζεται πάνω στην CMP πλατφόρμα της PSA και θα τεθεί απέναντι από τα Audi Q2 και MINI Countryman. Το DS3 Crossback προσφέρεται σε 10 εξωτερικά χρώματα, 3 χρώματα οροφής και 10 διαφορετικές ζάντες.

Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη 10,3″ στο κέντρο του ταμπλό (η μεγαλύτερη της κατηγορίας), με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 352 λίτρα. Υπάρχουν Nappa δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις όπως και χρωμιομένα διακοσμητικά, με το τιμόνι να είναι κοφτό, το ηχοσύστημα της Focal αποτελείται από 12 ηχεία, με τους αεραγωγούς να έχουν τον σχήμα του διαμαντιού.

Από πλευράς τεχνολογίας, το DS3 Crossback εξοπλίζεται με ημιαυτόνομες τεχνολογίες επιπέδου 2, με το DS Drive Assist να διαθέτει ενεργό cruise control, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αυτόματο παρκάρισμα και το σύστημα DS Smart Access που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ξεκλειδώνουν και να βάζουν μπροστά τον κινητήρα μέσω της εφαρμογής MyDS στο smartphone τους.

Το DS3 Crossback θα προσφέρεται τόσο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όσο και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Συγκεκριμένα ανάμεσα στους κινητήρες συναντάμε τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech κινητήρα βενζίνης απόδοσης 100, 130 και 155 ίππων, με τον 1.5 BlueHDI κινητήρα βενζίνης να αποδίδει 100 και 130 άλογα. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτο μηχανικού κιβωτίου ή μέσω 8-τάχυτου EAT8 αυτόματου κιβωτίου.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ονομάζεται DS3 Crossback E-Tense και φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων με 260 Nm ροπής που κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh που φορτίζει μέσω συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή μέσω ταχυφορτιστή που την φορτίζει κατά 80% μέσα σε 30 λεπτά. Η φόρτιση μέσω απλού οικιακού φορτιστή ολοκληρώνεται μέσα σε 20 ώρες, με τριφασικό φορτιστή σε 5 ώρες, ενώ με wallbox 11kW σε 7 ώρες. Η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται στα 300 χλμ στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP.

Οι πωλήσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν από την άνοιξη του 2019.

  • Yiannis Rossolatos

    Πολυ ενδαφερον σχεδιασμος εξωτερικα και κλασσικα ιδιατερος σχεδιασμος στο εσωτερικο οπως ολα τα citroen-ds… το μονο που με χαλαει ειναι το νευρακι στα πισω τζαμια…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ξεχωριστό και όμορφο μέσα κι έξω οι Γάλλοι τολμάνε στο design όχι σαν τους άλλους.
    Λίγο στο πλάι στα πλαϊνά τζάμια με ψιλοχαλαει μόνο αλλά είναι πρωτότυπο και ξεχωριστό.

  • gv

    κριμα που ηδη αγορασα αυτοκινητο..
    παντως θα μπορουσαν να το κανουν λιγο πιο μεγαλο..
    εκει στα 4,2 μετρα θα ηταν ιδανικο..