Ο Carsten Pries είναι ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού του τμήματος M της BMW και σε πρόσφατη συνέντευξή του ξεκαθάρισε πως δεν προτίθεται να βγάλουν στην αγορά την M έκδοση της νέας Σειράς 1.

Όπως είπε, η M1, εάν περνούσε στη παραγωγή, θα είχε μια αρκετά υψηλή τιμή, κάτι που θα έκανε το μοντέλο μη ανταγωνιστικό και μη οικονομικά βιώσιμο.

Έτσι η δυνατότερη έκδοση της Σειράς 1 θα παραμείνει η M135i που φορά τον δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Πρόκειται για έναν 2,0-λιτρο TwinPower Turbo απόδοσης 306 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. με 450 Nm ροπής από τις 1.750 έως 5.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο Steptronic Sport κιβώτιο, με το βάρος της να είναι 1.525 κιλά. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.. Η μικτή κατανάλωση είναι 7,1 με 6,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 162 με 155 γρ/χλμ.