Η Ferrari πήρε την απόφαση να “θυσιάσει” την τελική ταχύτητα των μονοθεσίων της, προκειμένου να τα κάνει να παράγουν περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, στη προσπάθειά της να καταφέρει να κάνει τα ελαστικά να λειτουργούν στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας.
Όπως είπε ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Mattia Binotto:
Νομίζω πως τελικά αυτό που χρειάζεται το φετινό μονοθέσιο είναι περισσότερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη, εις βάρος της τελικής ταχύτητας. Ακόμη και αν το μονοθέσιο δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικό στις ευθείες, η αλλαγή αυτή θα βοηθήσει στο να φέρουμε τα ελαστικά σε κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας. Αυτή είναι η κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε.