Σίγουρα το πιο αμφιλεγόμενο γνώρισμα της ανανεωμένης Σειράς 7 είναι η τεράστια γρίλια, η οποία έχει δεχτεί διάφορες κριτικές. Ο Adrian van Hooydonk, ο επικεφαλής σχεδιαστής της BMW σε πρόσφατη συνέντευξή του ρωτήθηκε γι’αυτή και είπε πως οι μεγάλες γρίλιες των X7 και Σειράς 7 επιλέχθηκαν ώστε να υπάρχει σαφής διαχωρισμός σε σχέση με τα μικρότερα μοντέλα.

Ο van Hooydonk πρόσθεσε επίσης πως οι περισσότερες επικρίσεις προέρχονται κυρίως από την Ευρώπη, εκεί όπου οι πωλήσεις της Σειράς 7 δεν είναι τόσο μεγάλες, όσο είναι στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Όπως είπε ο αρχισχεδιαστής της γερμανικής εταιρίας:

Είναι δύσκολο να φέρουμε τις προσδοκίες όλου του κόσμου σε ένα σχήμα. Ειδικά με την Σειρά 7, ήταν πάντα πολύ δύσκολο να καταφέρεις να ικανοποιήσεις τις προσδοκίες όλων. Οι πελάτες είναι πολύ διαφορετικοί στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στην Μέση Ανατολή και στην Ευρώπη.

Στην Ευρώπη, οι άνθρωποι δεν θέλουν να ξεχωρίζουν, δεν τους αρέσει να τους ρωτάνε πόσα πλήρωσαν για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο. Τους αρέσει το μαύρο χρώμα, ως ένας τρόπος διακριτικότητας. Ο υπόλοιπος κόσμος από την άλλη είναι εντελώς αντίθετος. Προσπαθήσαμε να δώσουμε στους Ευρωπαίους αυτό που θέλουν, αλλά οι πωλήσεις της Σειράς 7 είναι μεγαλύτερες στις αγορές εκτός Ευρώπης.

Σχετικά με την επόμενη γενιά της Σειράς 7, ο van Hooydonk άφησε να εννοηθεί πως θα έχει λιγότερο “πολωτικό” σχεδιασμό, παρότι οι πωλήσεις δείχνουν πως το κοινό αγκάλιασε τη νέα γρίλια, μιας και οι πωλήσεις του μοντέλου έχουν αυξηθεί μετά την παρουσίαση της facelift έκδοσης.

Bonus! Δες και το πως ήταν η BMW 8-Series Gran Coupe εάν υπήρχε σε έκδοση Touring, μέσα από την rendering φωτογραφία του X-Tomi Design.