Τον περασμένο Απρίλιο, η Nissan στο περίπτερο της στη Νέα Υόρκη, μαζί με τα GT-R 50th Anniversary Edition και 370Z 50th Anniversary Edition παρουσίασε και την MY2020 έκδοση του GT-R Nismo, και ο Henry Catchpole είχε την ευκαιρία να το δοκιμάσει στον δρόμο και στην πίστα.
Μηχανικά, ο twin-turbo V6 3,8-λίτρων κινητήρας φορά τα ίδια turbo με αυτά του αγωνιστικού GT-R GT3 και αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής. Τα turbo διαθέτουν νέο σχήμα και λιγότερες λεπίδες, που βελτιώνουν την απόκριση κυρίως στις χαμηλές στροφές. Το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει νέο λογισμικό που βελτιώνει τις αλλαγές και το R mode, ενώ βελτιωμένη είναι και η εξάτμιση τιτανίου.
Η Nissan εστίασε στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου και έτσι κάθε πάνελ του σώματος είναι κατασκευασμένο από carbon, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί το βάρος κατά 10,5 κιλά, ενώ μαζί με τις άλλες βελτιώσεις που έκανε, το GT-R Nismo MY2020 ζυγίζει 30,5 κιλά λιγότερα από το GT-R Nismo MY2019.
Τα μπροστινά φτερά είναι παρόμοια με αυτά του αγωνιστικού GT-R GT3, έχοντας αεραγωγούς, με την οροφή να είναι κατασκευασμένη και αυτή από carbon, κατασκευασμένη με μια νέα διαδικασία συμπίεσης, καθιστώντας την ελαφρύτερη, έχοντας πιο σφιχτή ύφανση.
Οι σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες του Nissan GT-R Nismo MY2020 είναι 20″ της RAYS, είναι ελαφρύτερες και πιο άκαμπτες από αυτές που αντικαθιστούν, με το αυτοκίνητο να φορά νέα ελαστικά της Dunlop που διαθέτουν ευρύτερο πέλμα και λιγότερες αυλακώσεις, κάτι που αυξάνει την επιφάνεια επαφής κατά 11%.
Η ανάρτηση έχει και αυτή βελτιώσεις, όπως και το σύστημα διεύθυνσης, με τα carbon κεραμικά φρένα της Brembo να αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 410 mm μπροστά και 390 mm πίσω.