Τα τρία κορυφαία αυτοκίνητα που έχουν φορέσει το σήμα της βρετανικής εταιρίας, και για πολλούς τρία από τα καλύτερα αυτοκίνητα επιδόσεων που έχει δει ο άνθρωπος.
Ξεκινώντας χρονολογικά, η McLaren F1 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου με ανθρακονημάτινο chassis. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε χωρίς κανένα περιορισμό, κόστους ή οτιδήποτε άλλο. Οι ζάντες της είναι κατασκευασμένες από κράμα μαγνησίου. Για το υποπλαίσιο χρησιμοποιήθηκε τιτάνιο. Από το ίδιο, ελαφρύ υλικό κατασκευάστηκαν τα πεντάλ ενώ ακόμα και οι βελόνες στον ούτως ή άλλως χειροποίητο πίνακα οργάνων κατασκευάστηκαν ξεχωριστά. Στο πίσω μέρος, ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 6,1 λίτρων, απέδιδε πάνω από 620 άλογα ενώ για την μόνωση του engine bay, επιλέχθηκε ο χρυσός!
Συνεχίζοντας με την P1, το αυτοκίνητο αποτέλεσε τον πνευματικό διάδοχο της F1. Κατασκευάστηκε σε μόλις 375 μονάδες και μηχανικά φορά έναν υβριδικό κινητήρα ο οποίος συνολικά παράγει 916 άλογα με 900 Nm ροπής. Στο κέντρο του υπάρχει ο V8 3,8-λίτρων twin-turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 737 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 720 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 134 kW (179 ίππων) με 260 Nm ροπής. Στο χώρο του κινητήρα υπάρχει ακόμη και φύλλο χρυσού που βοηθά στην απαγωγή της θερμότητας.
Κλείνοντας, η Senna αποτίει φόρο τιμής στον Βραζιλιάνο θρύλο της F1, Ayrton Senna da Silva. Κάθε μέρος του αμαξώματος είναι κατασκευασμένο από carbon, με αποτέλεσμα η Senna να είναι η ελαφρύτερη McLaren παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με το συνολικό βάρος να φτάνει μόλις τα 1.198 κιλά στεγνό (χωρίς υγρά). Μηχανικά, χρησιμοποιεί τον ίδιο biturbo 4.0-λιτρο V8 κινητήρα της 720S, αλλά στην συγκεκριμένη περίσταση αποδίδει 80 άλογα παραπάνω, φτάνοντας τα 800, με την ροπή να είναι 800 Nm (+30 Nm σε σχέση με την 720S).