H Suzuki είδε τα κέρδη της να υποχωρούν κατά 46,2% το τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου 2019, κυρίως λόγω της μειωμένης ζήτησης στην αγορά της Ινδίας (-30%), την μεγαλύτερη αγορά της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, εκεί όπου σχεδόν το 1 στα 2 νέα αυτοκίνητα που πωλούνται φέρουν το σήμα της.
Η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας παρουσίασε λειτουργικά κέρδη 62,7 δισ. γιεν (528 εκατ. ευρώ), έναντι 116,5 δισ. γιεν (982 εκατ. ευρώ) ένα χρόνο νωρίτερα. Για το φετινό οικονομικό έτος, η Suzuki εκτιμά πως τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν στα 330 δισ. γιεν (2,78 δισ. ευρώ), αυξημένα κατά 1,7% σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά.
Η Suzuki προσδοκά πως οι ετήσιες πωλήσεις της θα αυξηθούν ελαφρώς φέτος, αλλά παραδέχτηκε πως ίσως χρειαστεί να περιορίσει τις προβλέψεις της τους επόμενους μήνες καθώς η επιβράδυνση της ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας και τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών που τίθενται σε ισχύ, θα μπορούσαν να μειώσουν τις πωλήσεις.
Τα μειωμένα κέρδη ενδεχομένως θα οδηγήσουν σε μειωμένες επενδύσεις για την ανάπτυξη ηλεκτρικών, αυτόνομων μοντέλων και “πράσινων” οχημάτων με μειωμένες εκπομπές ρύπων. Για τον λόγο αυτό η Suzuki συνεργάζεται με την Toyota, προκειμένου η δεύτερη να δώσει στην Suzuki τα υβριδικά συστήματά της.