Ιδιοκτήτης Tesla Model 3 παραπονιέται για την ποιότητα βαφής του μοντέλου του

Σχετικά άρθρα

Στις 29 Μαρτίου ο Φιλανδός Joni Savolainen παρέλαβε το ολοκαίνουργιό του Tesla Model 3, αλλά έναν μήνα μετά, παρατήρησε πως το χρώμα του αυτοκινήτου άρχισε να φθείρεται.

Ο Savolainen διαμαρτυρήθηκε για τα προβλήματα στη βαφή στην αντιπροσωπεία της Tesla, από όπου πήρε την απάντηση πως το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Ο Savolainen ζήτησε βοήθεια από το Finnish Chamber of Commerce (Φινλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο) και αυτό, μετά από έρευνα δημοσίευσε μια έκθεση η οποία μόνο καλή δεν είναι για την Tesla.

https://youtu.be/PMpA5_16j2E

Όπως θα δεις στο video, σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου η ποιότητα του χρώματος δεν είναι η σωστή, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν φθορές, οι οποίες γίνονται μεγαλύτερες και από τα πετραδάκια που πετάγονται από τον δρόμο, αφού η ποσότητα του χρώματος σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου είναι πολύ μικρή.

Συγκεκριμένα, με τον μέσο όρο της βιομηχανίας να είναι μεταξύ 110 – 150 microns, η βαφή στο συγκεκριμένο Model 3 είναι ανομοιόμορφη και κατά μέσο όρο 106 microns, ενώ υπήρχαν και σημεία με μόλις 70 microns, πολύ κάτω από το κατώτατο όριο που δίνει η Tesla.

Σύμφωνα με τον Savolainen, γνωρίζει τουλάχιστον ακόμη 15 ιδιοκτήτες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα και σκέφτονται να μηνύσουν την Tesla, προκειμένου να τους αντικαταστήσει ή να τους ξαναβάψει τα αυτοκίνητα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Νέο Opel Grandland

Στις αρχές του μήνα η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera και σήμερα η γερμανική εταιρία μας δείχνει τη νέα γενιά του Grandland, που τοποθετείται...