Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz GLE Coupe

Σχετικά άρθρα

Έναν χρόνο μετά την παρουσίαση της GLE, η Mercedes παρουσιάζει και τη νέα γενιά της GLE Coupe. Το μοντέλο τοποθετηθεί απέναντι από την BMW X6 και βασίζεται στην MRA πλατφόρμα. Το μήκος του έχει μεγαλώσει κατά 3,9 εκατοστά, το πλάτος κατά 0.7 εκατοστά και το μεταξόνιο κατά 2 εκατοστά, προσφέροντας περισσότερους χώρους στους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 655 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως τα 1.790 λίτρα μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Αρχικά θα προσφέρεται στην έκδοση GLE 350d 4Matic που φορά τον 3,0-λιτρο turbodiesel εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 272 ίππων με 600 Nm ροπής. Επίσης υπάρχει η έκδοση 400d απόδοσης 330 ίππων με 700 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η έκδοση AMG GLE 53 Coupe 4MATIC+ φορά τον ήπιο υβριδικό 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα 48v, το EQ Boost, που είναι τοποθετημένο ανάμεσα στον κινητήρα και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό εξαλείφεται το turbo lag, ενώ μειώνεται παράλληλα η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.

Ο κινητήρας αποδίδει 435 άλογα με 520 Nm ροπής, ενώ το EQ Boost αποδίδει επιπλέον 22 άλογα και 250 Nm ροπής, τα οποία γίνονται διαθέσιμα μόνο όταν οι συνθήκες το απαιτούν.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 9-τάχυτο AMG Speedshift TCT αυτόματο κιβώτιο και με AMG Performance 4Matic+ σύστημα τετρακίνησης. Η Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Στιλιστικά ξεχωρίζει από την Panamericana μάσκα, τους νέους προφυλακτήρες, τον διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων, με το αυτοκίνητο να φέρει αερανάρτηση με πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις (Comfort, Sport, Sport+, Trail και Sand) που μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος έως και κατά 55 mm.

Η νέα GLE Coupe, από πλευράς συστημάτων ασφαλείας φέρει μεταξύ άλλων το Active Distance Assist Distronic με LiveTraffic, ενώ E-Active Body Control System χρησιμοποιεί ένα 48-volt ηλεκτρικό σύστημα που ρυθμίζει την αερανάρτηση κάθε τροχού ξεχωριστά.

Στο εσωτερικό συναντάμε το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX με οθόνη αφής 12,3″ και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″. Επίσης υπάρχει LED κρυφός φωτισμός, επαγωγικός ασύρματος φορτιστής smartphones, δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις, head-up display όπως και μεταλλικά/αλουμινένια μέρη. Το σύστημα Energizing κάνει μικρές αλλαγές στις ρυθμίσεις των μπροστά καθισμάτων ανάλογα με τις κινήσεις του σώματος των επιβατών.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr