Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και φαίνεται ότι αυτό που πέτυχε η Porsche με την Taycan στο Nurburgring θα είναι ίσως αυτό που κράτησε λιγότερο στην ιστορία της πίστας. Όπως έχεις διαβάσει, η Tesla έχει πάει στην γερμανική πίστα δύο πρωτότυπα του Model S, με σκοπό να “σπάσει” τον χρόνο που πέτυχε το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Porsche, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 7:42,34.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η προσπάθεια για το ρεκόρ από την αμερικάνικη εταιρία θα γίνει σήμερα και το Σάββατο, με το γερμανικό Auto Motor und Sport να αναφέρει ότι χρονομέτρησε στις χθεσινές δοκιμές το Model S να ολοκληρώνει τον γύρο σε 7 λεπτά και 23 δευτ., ήτοι σχεδόν 20 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Taycan.

Στην πίστα επικρατούσαν σχετικά ψυχρές συνθήκες για επίτευξη χρόνου, καθώς η θερμοκρασία στον αέρα ήταν 18 βαθμούς Κελσίου, ενώ ο ουρανός ήταν γεμάτος σύννεφα. Τα πρωτότυπα Model S που δοκιμάζονται στο ‘Ring φορούν μια αεροτομή και ειδικά ελαστικά, ενώ νέοι είναι και οι Plaid ηλεκτροκινητήρες. Συνολικά διαθέτει τρεις, αντί για δύο που φέρει το σημερινό μοντέλο, και αυτό το setup θα τοποθετηθεί μέσα στο 2020 στα Model S, Model X και Roadster.

Τα δύο πρωτότυπα Model S δεν φορούσαν τα Cup 2 R ελαστικά της Michelin, αλλά τα Goodyear Eagle F1 Supersport RS. Αυτό είναι νέα, πρωτότυπα semi-slick ελαστικά, τα οποία θα λανσαριστούν στην αγορά πολύ σύντομα και έχουν αντίστοιχα χαρακτηριστικά με τα Pirelli P Zero Trofeo R.

Τέλος, ανάμεσα στους οδηγούς των Model S είναι ο Thomas Mutsch, και οι Σουηδοί Andreas Simonsen και Carl Rydquist, κάτι που υποδηλώνει πόσο σοβαρά έχει πάρει η Tesla το να κάνει το Model S το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στο Nurburgring.