Με την FCA να έχει ανακοινώσει επενδύσεις ύψους €5 δις στην Ιταλία, η Maserati έκανε γνωστό σήμερα το πλάνο της για την εξέλιξη και παραγωγή νέων μοντέλων, τα οποία θα διαθέτουν μια μορφή ηλεκτρικού και αυτόνομης τεχνολογίας.

Εκτός της “ηλεκτροποίησης”, ένα σημαντικό βήμα για τη Maserati είναι το επίπεδο αυτόνομης οδήγησης. Όλα τα νέα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων των facelifts που θα παρουσιαστούν, θα προσφέρουν μια σειρά από αυτόνομες δυνατότητες οδήγησης. Ξεκινώντας από το Level 2 του Highway Assist, που θα εξελίσσεται σε Level 3, δηλαδή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο χωρίς χέρια στο τιμόνι που προσφέρουν σχεδόν πλήρη αυτονομία. Ακόμα θα υπάρχει η ικανότητα για ελιγμούς στις λωρίδες ή να φέρει το όχημα σε ασφαλή στάση στην άκρη του δρόμου, αν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να πάρει τον έλεγχο του οχήματος.

Το πρώτο μοντέλο με υβριδική τεχνολογία θα είναι η Ghibli, και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2002. Το πρώτο εντελώς νέο Maserati θα είναι ένα sportscar, το οποίο θα παράγεται στη Modena, χώρος όπου γίνονται μεγάλες αναβαθμίσεις στη γραμμή παραγωγή, ώστε να μπορεί να συναρμολογεί αυτοκίνητα με ηλεκτρικό κινητήρα. Μετά το παραπάνω, θα ακολουθήσει ένα νέο SUV από τη Maserati, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Cassino και θα παίξει καθοριστικό ρόλο για την εταιρία, χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες που θα φέρει.

Η εταιρία έχει επενδύσει περίπου €800 εκατομμύρια για την κατασκευή μιας νέας γραμμής παραγωγής, η οποία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα βγουν από αυτή το 2021.

Οι νέες GranTurismo και GranCabrio θα παράγονται στο Τορίνο και θα κάνουν χρήση ηλεκτροκίνησης. Τέλος, η Maserati αναπτύσσει ένα εντελώς νέο πρόγραμμα customization για τους πελάτες της που επιδιώκουν ένα μοναδικό επίπεδο αποκλειστικότητας και για το λόγο αυτό στο εργοστάσιο της Modena θα δημιουργηθεί ένα ειδικά διαμορφωμένο customization εργαστήριο.

Τα νέα μοντέλα θα είναι 100% Ιταλικά και η παραγωγή τους θα γίνεται στις νέες γραμμές παραγωγής στη Modena, στο Cassino και στο Τορίνο (Mirafiori και Grugliasco). Όλα θα είναι υβριδικά, και σύμφωνα με την εταιρία τα συστήματα θα ικανά να παρέχουν τόσο καινοτομία όσο και υψηλή απόδοση, στοιχεία ενσωματωμένα στο DNA της εταιρίας.