Δες κάθε λεπτομέρεια της Ferrari Roma

Σχετικά άρθρα

Χθες η Ferrari παρουσίασε την Roma και σε αυτά τα video θα δεις κάθε λεπτομέρεια του νέου ιταλικού grand tourer coupe μοντέλου.

Σύμφωνα με την Ferrari, ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός της Roma αποτίει φόρο τιμής στη ζωντάνια της Ρώμης κατά τη διάρκεια της δεκαετία των ’50s και ’60s, ενώ αντλεί στοιχεία και από τα μοντέλα εκείνης της εποχής, όπως τη 250 GT Berlinetta Lusso και τη 250 GT 2+2.

Μηχανικά φορά τον 3,9-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, απόδοσης 620 ίππων στις 5.750 – 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής στις 3.000 – 5.750 σ.α.λ. Αυτός βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από τον μπροστά άξονα και συνδυάζεται με το νέο 8-τάχυτο DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που είδαμε στην SF90 Stradale και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,4 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα 9,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

Στο εσωτερικό της, η Ferrari ακολούθησε μια εντελώς νέα προσέγγιση, καθώς υπάρχει μια ψηλή κεντρική κονσόλα που χωρίζει τον χώρο μεταξύ οδηγού και συνεπιβάτη.

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα μεγάλο, ψηφιακό σύμπλεγμα οργάνων, ενώ η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι κάθετα τοποθετημένη. Τέλος, ο συνεπιβάτης έχει ακόμη μια ξεχωριστή οθόνη μπροστά του, που βλέπει όλες τις πληροφορίες του αυτοκινήτου.

https://www.youtube.com/watch?v=pzsXeg0loss

Το μήκος της Roma αγγίζει τα 4.656 χλστ., το πλάτος της τα 1.974 χλστ., το ύψος της τα 1.301 χλστ., ενώ το μεταξόνιο της τα 2.670 χλστ., με το βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.472 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr