Η Toyota ανοίγει σήμερα ένα σημαντικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία του RAV4, με το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας Plug-in Hybrid έκδοσης του, που κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, με το μοντέλο να πωλείται στην αγορά των ΗΠΑ με το όνομα RAV4 Prime. Αυτή είναι η πρώτη φορά που προστίθεται στη γκάμα του μοντέλου υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, με την Toyota να υπόσχεται ένα ισχυρό σύνολο, με ακόμα πιο χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Το RAV4 Plug-in Hybrid τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της πέμπτης γενιάς του μοντέλου, η οποία έχει πουλήσει στην Ευρώπη πάνω από 120.000 αυτοκίνητα σε λιγότερο από 10 μήνες που βρίσκεται στην αγορά, εκ των οποίων οι 105.000 ήταν υβριδικές, νούμερο που το καθιστά ένα από τα πιο δημοφιλή SUV της Γηραιάς Ηπείρου.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο 2.5-λίτρων Hybrid Dynamic Force κινητήρας που συναντάμε και στην “απλή” υβριδική έκδοση RAV4 Hybrid, ο οποίος αποδίδει 178 άλογα και 228 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα, αγνώστων τεχνικών χαρακτηριστικών, με την ιαπωνική εταιρία να ανακοινώνει ότι η συνολική απόδοση ανέρχεται σε 306 άλογα (225 kW), κάτι που το καθιστά το ισχυρότερο RAV4 που κατασκευάστηκε ποτέ, ξεπερνώντας τα 222 άλογα του RAV4 Hybrid.

Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 6,2 δευτ., με την Toyota να ανακοινώνει ότι -σύμφωνα με τον κύκλο WLTP- οι εκπομπές CO2 είναι μικρότερες από 30 γρ/χλμ. Τέλος, η Toyota δεν ανακοινώνει ούτε την χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου, αλλά μας λέει ότι η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται σε 60 χλμ.

Σχεδιαστικά, το RAV4 Plug-in Hybrid αποκτά νέα LED στοιχεία στον μπροστά προφυλακτήρα, χρωμιομένα διακοσμητικά και θα προσφέρεται και στο νέο κόκκινο χρώμα Supersonic Red με μαύρη οροφή. Παράλληλα η Toyota έκανε γνωστό πως επεκτείνει την εγγύηση των μπαταριών των υβριδικών της μοντέλων. Έτσι από τα 8 χρόνια/100.000 μίλια/161.000 χλμ, η εγγύηση επεκτείνεται στα 10 χρόνια/150.000 μίλια/241.000 χλμ (όποιο έρθει πρώτο).

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το δεύτερο μισό του 2020.