Παρότι τους τελευταίους 16 μήνες, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της Κίνας παρουσιάζουν πτώση, μετά από περισσότερο από δύο δεκαετίες ετήσιας ανάπτυξης, η αγορά της παραμένει η μεγαλύτερη του κόσμου και είναι σε θέση να επηρεάσει τις τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του από την έκθεση του Los Angeles, ο Dr. Frank-Steffen Walliser, επικεφαλής των sport αυτοκινήτων της Porsche, αναγνώρισε τη δύναμη της Κίνας, τονίζοντας:
Χωρίς την Κίνα, όλη η γκάμα της 718 δεν θα υπήρχε.
Η τοποθέτηση των μικρών turbo κινητήρων (2,0 και 2,5-λίτρων) στις 718 Boxster και 718 Cayman “αγαπήθηκε” από τους Κινέζους, καθώς τα οχήματα φορολογούνται σύμφωνα με το μέγεθος του κινητήρα, δηλαδή όσο μικρότερη είναι η χωρητικότητα του κινητήρα, τόσο χαμηλότερος είναι ο φόρος.