H εκτιμώμενη ηλεκτρική αυτονομία του Mini Cooper SE για την Αμερική δεν είναι καθόλου καλή

Σχετικά άρθρα

Στα μέσα του καλοκαιριού, η Mini παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό Cooper SE, με το λανσάρισμα του να ξεκινά σύντομα σε μερικές χώρες της Ευρώπης, αλλά όχι ακόμα στην Αμερική. Όπως ξέρεις, το μοντέλο φορά τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το BMW i3 S, ο οποίος αποδίδει 135 kW (184 άλογα) με 270 Nm ροπής.

Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία “σχήματος Τ” ιόντων-λιθίου 32,6 kWh, τοποθετημένη στο πάτωμα του αμαξώματος, και με την μέση κατανάλωση ενέργειας να ανακοινώνεται από την βρετανική εταιρία στα 15 με 13,2 kWh/100 χλμ, η αυτονομία του αυτοκινήτου με μια πλήρη φόρτιση κυμαίνεται από τα 235 με 270 χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Από την άλλη, η Mini εκτιμά ότι η αυτονομία του μοντέλου με βάση το κύκλο μέτρησης για την Αμερική είναι μόλις 177 χλμ., ενώ η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA) δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τα επίσημα αποτελέσματα της, αλλά εκτιμά ότι η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία ίσως είναι χειρότερη και από αυτό το νούμερο.

Αυτό σημαίνει ότι το Mini Cooper SE θα έχει χειρότερη αυτονομία από τα Nissan Leaf (242 χλμ.) και Hyundai Ioniq Electric (274 χλμ.), ενώ είναι και σημαντικά ακριβότερο από αυτά.

Διάβασε ακόμα

Από €33.900 το Mini Cooper SE στην Ελλάδα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Fisker μειώνει την τιμή του Ocean κατά 24.000 δολάρια!

Μόλις μια ημέρα μετά την ανακοίνωση της κατάρρευσης των συζητήσεων της Fisker για συνεργασία με μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, η αμερικάνικη εταιρία έκανε γνωστό σήμερα...

Η PEVE μετονομάζεται σε Toyota Battery

Όπως ανακοινώθηκε από την Toyota στις 5 Μαρτίου 2024, η Primearth EV Energy (PEVE) έγινε εξ ολοκλήρου θυγατρική της ιαπωνικής εταιρίας, μετά την εξαγορά...

Toyota: Το 2025 η κυκλοφορία του ηλεκτρικού Hilux

Στα τέλη του 2022 και στο περιθώριο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των 60 χρόνων παρουσίας της Toyota στη Ταϊλάνδη, ο Akio Toyoda, πρόεδρος...
Autoblog.gr