Στα μέσα του καλοκαιριού, η Mini παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό Cooper SE, με το λανσάρισμα του να ξεκινά σύντομα σε μερικές χώρες της Ευρώπης, αλλά όχι ακόμα στην Αμερική. Όπως ξέρεις, το μοντέλο φορά τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το BMW i3 S, ο οποίος αποδίδει 135 kW (184 άλογα) με 270 Nm ροπής.
Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία “σχήματος Τ” ιόντων-λιθίου 32,6 kWh, τοποθετημένη στο πάτωμα του αμαξώματος, και με την μέση κατανάλωση ενέργειας να ανακοινώνεται από την βρετανική εταιρία στα 15 με 13,2 kWh/100 χλμ, η αυτονομία του αυτοκινήτου με μια πλήρη φόρτιση κυμαίνεται από τα 235 με 270 χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Από την άλλη, η Mini εκτιμά ότι η αυτονομία του μοντέλου με βάση το κύκλο μέτρησης για την Αμερική είναι μόλις 177 χλμ., ενώ η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA) δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τα επίσημα αποτελέσματα της, αλλά εκτιμά ότι η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία ίσως είναι χειρότερη και από αυτό το νούμερο.
Αυτό σημαίνει ότι το Mini Cooper SE θα έχει χειρότερη αυτονομία από τα Nissan Leaf (242 χλμ.) και Hyundai Ioniq Electric (274 χλμ.), ενώ είναι και σημαντικά ακριβότερο από αυτά.