Η Ford ετοιμάζει τη νέα γενιά του Focus RS, το οποίο σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες αναφορές θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2020. Κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον 2,3-λίτρων EcoBoost κινητήρα, ο οποίος πλέον θα είναι ήπιος υβριδικός και θα αποδίδει 400 άλογα.
Το Drift mode θα υπάρχει και στο νέο Focus RS, με τους μηχανικούς της Μπλε Οβάλ εταιρίας να τοποθετούν στο μοντέλο τον ηλεκτρικό πίσω άξονα eTwinsterX της GKN. Σύμφωνα με την GKN, το eTwinsterX κάνει τα υβριδικά αυτοκίνητα περισσότερο αποτελεσματικά, βελτιώνοντας παράλληλα την δυναμική τους συμπεριφορά.
Το eTwinster είναι το πρώτο eAxle του κόσμου που διαθέτει εκτός δρόμου δυνατότητες. έχοντας συμπαγείς διαστάσεις, κάτι που το κάνει να ενσωματώνεται σε όλες τις πλατφόρμες, έχει μετάδοση κίνησης δύο ταχυτήτων και υπόσχεται κορυφαία απόδοση.
Το eTwinsterX βελτιώνει το κράτημα, την ευελιξία και τον χειρισμό των αυτοκινήτων που το διαθέτουν. Το νέο σύστημα, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά συστήματα Torque Vectoring, δεν προκαλεί καμία φθορά στα φρένα, καθώς και δεν επιβραδύνει κάποιον τροχό με την εφαρμογή των φρένων, μιας και λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο.