Πριν ακριβώς τρεις μήνες, με την ολοκλήρωση του δεύτερο τρίμηνο του έτους, η Nio είδε να χάνει 3,3 δισ. γουάν (περίπου 425 εκατ. ευρώ), αύξηση 83% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, με την αξία της μετοχή της να έχει υποχωρήσει κατά 77% λόγω διάφορων λόγων, όπως οι αδύναμες πωλήσεις, οι υπερβάσεις κόστους και τα κόστη των ανακλήσεων. Ο λόγος αυτός ήταν και η αιτία για την απόλυση 141 εργαζομένων της στις αρχές του τρέχοντος μηνός.

Σήμερα, όμως, με την ολοκλήρωση του τρίτου τριμήνου, η Nio ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της όσον αφορά το τζίρο των τελευταίων 90 ημερών. Πιο συγκεκριμένα, η start-up ηλεκτρικών οχημάτων είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, φτάνοντας τα 1,7 δις yuan (243 εκατομμύρια δολάρια), με τη Nio να πουλά 603 αυτοκίνητα του ES8 και 4.196 μονάδες του ES6. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δει τη μετοχή της να κλείνει στο χρηματιστήριο της Αμερικής στο +13%.

Η εταιρία έχει στο μετοχικό της κεφάλαιο την Κινέζικη Tencent Holdings και την Hillhouse Capital Management, με τον William Bin Li, ιδρυτή, πρόεδρο και CEO της Nio, να δηλώσει σήμερα ότι η εταιρία δεν έχει την απαραίτητη ρευστότητα για να συνεχίσει να λειτουργεί τους επόμενους 12 μήνες.

Η αγορά των ηλεκτρικών στην Κίνα εμφανίζει μια σχετική χαλαρότητα, εξαιτίας της μείωσης των κινήτρων για την αγορά τέτοιων οχημάτων το δεύτερο μισό του 2019. Παρά τις προκλήσεις, οι πωλήσεις της Nio βελτιώθηκαν σταθερά από τον Σεπτέμβριο, με τον Li να αναφέρει ότι το πρώτο τρίμηνο η εταιρία πούλησε 3.553 αυτοκίνητα, το δεύτερο 4.799, ενώ το τέταρτο αναμένει να ξεπεράσει τις 8.000 μονάδες.

Τέλος, το τρίτο τρίμηνο η εταιρία εμφάνισε ζημιά μικρότερη από την αναμενόμενη, φτάνοντας τα 2,38 yuan (0,34 δολάρια) ανά μετοχή, όταν οι εκτιμήσεις έλεγαν ότι θα εμφανίσει ζημιά 2,43 yuan (0,35 δολάρια) ανά μετοχή. Ο τζίρος της αυξήθηκε κατά σχεδόν 25%, φτάνοντας το 1,84 δισ. yuan (263 εκατ. δολάρια), όταν οι εκτιμήσεις έλεγαν ότι θα είναι 1,63 δις yuan (233 εκατ. δολάρια).