Η Lexus ανακοίνωσε πως το αμιγώς ηλεκτρικό UX 300e θα προσφέρεται και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το UX 300e κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, απόδοσης 150 kW (204 ίππων) και 300 Nm ροπής. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και χωρητικότητας 54,3 kWh, η οποία χαρίζει στο αυτοκίνητο μια αυτονομία 300 χλμ. στον κύκλο WLTP.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα. Η μπαταρία με απλό οικιακό ρεύμα (με φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 6,6 kW) χρειάζεται 7 ώρες για να φορτίσει, ενώ με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 50 kW, θέλει μόλις 50 λεπτά για να φορτίσει έως στο 80% της χωρητικότητάς της.

Ζυγίζει περίπου 1.900 κιλά, με την Lexus να έχει επαναρυθμίσει την ανάρτηση, καθώς φοράει νέα αμορτισέρ για να διαχειρίζονται το επιπλέον βάρος. Επιπλέον, η Lexus -για να βεβαιωθεί ότι το όχημα ακούγεται στους πεζούς- έχει εγκαταστήσει το σύστημα Active Sound Control (ASC), το οποίο “μεταδίδει φυσικούς, περιβαλλοντικούς ήχους”.

Αισθητικά, το UX 300e δε διαφέρει καθόλου από την υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στις νέες -πιο αεροδυναμικές- ζάντες, την μειωμένη -κατά 20 χλστ.- απόσταση από το έδαφος και στο εντελώς επίπεδο πάτωμα. Στο εσωτερικό, η μόνη εμφανή διαφορά είναι τα στα νέα γραφικά του πίνακα οργάνων.

Οι πωλήσεις του UX 300e στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν εντός του 2020.