Παρότι στο κλείσιμο της χθεσινής ημέρας ήταν τρίτος, με διαφορά 6,4 δευτ. από τον πρώτο, ο Βέλγος κέρδισε και τις τέσσερις σημερινές ειδικές διαδρομές του τελευταίου σκέλους στα βουνά πάνω από το Μονακό και κατέκτησε τη νίκη στον πρώτο αγώνα του WRC για το 2020.
Ο Neuville ήταν αλάνθαστος πίσω από το τιμόνι του Hyundai i20 WRC στις ολισθηρές ασφάλτινες ειδικές, ενώ με την νίκη του και στην Power Stage, με διαφορά μόλις 0,016 δευτ., πήρε τους 5 επιπλέον βαθμούς και ολοκλήρωσε με άκρως εμφατικό τρόπο ένα επιτυχημένο πετυχημένο 4ήμερο.
Ο Neuville είχε συνεχή επαφή με την κορυφή, καθώς συνολικά κέρδισε τις 9 από τις 16 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Πίσω του, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και με διαφορά 12,6 δευτ., ανέβηκε ο Sebastien Ogier, ο οποίος δεν κατάφερε να πάρει την έβδομη συνεχόμενη νίκη του στο Monte Carlo. Το podium ολοκλήρωσε ο Elfyn Evans, με τους δύο οδηγούς να κάνουν το ντεμπούτο τους με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing και το Yaris WRC.
Τον δεύτερο χρόνο στην Power Stage -και τους τέσσερις βαθμούς αυτής- πέτυχε ο Ogier, για να ακολουθήσουν ο Teemu Suninen με το Ford Fiesta WRC, κατακτώντας έτσι τους τρεις βαθμούς, ο Evans πήρε τους δύο επιπλέον βαθμούς, ενώ τον έναν επιπλέον βαθμό τον πήρε ο Esapekka Lappi, που σημείωσε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο.
Στην τέταρτη θέση, αλλά με χαοτική διαφορά από τους πρώτους, τερμάτισε ο Esapekka Lappi με το Fiesta WRC, εξασφαλίζοντας το ρεκόρ των 250 συνεχόμενων αγώνων που βαθμολογήθηκε ένα αγωνιστικό της M-Sport Ford. Ο Φινλανδός ήταν σχεδόν τρία λεπτά πίσω από τον Evans, αλλά περισσότερο από ένα λεπτό μπροστά από τον Kalle Rovanpera στην πέμπτη θέση, ο οποίος επίσης έκανε το ντεμπούτο του με την ιαπωνική ομάδα.
Και οι δύο προσπέρασαν τον Sebastien Loeb, ο οποίος τερμάτισε στην έκτη θέση, μετά από μια έξοδο του Γάλλου και μια κακή επιλογή ελαστικών, που τον άφησε να οδηγεί με φθαρμένα ελαστικά.