Πριν τρεις μήνες, η Ford παρουσίασε στην Αμερική και λίγο πριν την έκθεση του Los Angeles, το Mustang Mach E, και σήμερα η εταιρία μας δείχνει την ευρωπαϊκή έκδοση του πρώτου της ηλεκτρικό SUV. Η Ford έχει ανακοινώσει ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα έχει στην γκάμα της 14 νέα “ηλεκτροποιημένα” μοντέλα στην Ευρώπη, τα οποία θα γίνουν 18 μέχρι το τέλος του 2021.

Το Mach-E να είναι το μοντέλο που λανσάρει την “Go Electric” καμπάνια της, με την Ford να επενδύσει 11 δισ. δολάρια για την “ηλεκτροποίηση” της γκάμας της, καθώς θα παρουσιάσει mild hybrid, hybrid, plug-in hybrid και ηλεκτρικά μοντέλα.

Οι ομάδες μηχανικών της Ford Ευρώπης συμμετείχαν στην ρύθμιση του Mustang Mach-E ειδικά για τις επιθυμίες και τις ανάγκες της Ευρωπαϊκής αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό SUV διαθέτει νέες ρυθμίσεις στα ελατήρια και αμορτισέρ, στο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, στο ηλεκτρονικό ελέγχου ευστάθειας (ESP), ενώ η τετρακίνητη έκδοση του Mach-E έχει ρυθμιστεί ειδικά για τους ευρωπαϊκούς δρόμους και τους τρόπους οδήγησης των ευρωπαίων πελατών. Το αυτοκίνητο φέρει νέες αλουμινένιες δαγκάνες Flexira της Brembo, ενώ εξοπλίζεται με μαγνητοροϊκά αμορτισέρ της MagneRide ανάρτησης.

Η Mustang Mach-E διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης (Whisper, Engage και Unbridles), με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος, ενώ διαθέτει και σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου στη καμπίνα. Το Mustang Mach-E θα προσφέρεται με δύο διαφορικά πακέτα μπαταριών. Και τα δύο είναι ιόντων λιθίου, με το πρώτο να έχει χωρητικότητα 75,7 kWh (standard-range), και το δεύτερο 98,8 kWh (extended-range), με την κίνηση να μεταδίδεται είτε στους πίσω τροχούς, είτε σε όλους.

Με χρήση του δικτύου της Ionity και ταχυφορτιστή 150 kW, μέσα σε 10 λεπτά η μπαταρία μπορεί να σου χαρίσει μέχρι και 93 χλμ. αυτονομίας, ενώ από το 10% έως το 80% η μπαταρία φορτίζει μέσα σε περίπου 38 λεπτά. Ακόμα, η Ford θα προσφέρει wallbox φορτιστή για το σπίτι, ο οποίος μπορεί να γεμίζει την μπαταρία με τέτοιο ρυθμό ώστε αυτή να “παίρνει” 62 χλμ αυτονομίας ανά ώρα.

Στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία και κίνηση στους πίσω τροχούς, η ηλεκτρική αυτονομία του Mustang Mach‑E ανακοινώνεται στα 600 χλμ. στον κύκλο WLTP στην Ευρώπη, με την αντίστοιχη τετρακίνητη έκδοση να αποδίδει 337 άλογα με 565 Nm ροπής.

Στην Αμερική, η πισωκίνητη έκδοση Select του Mustang Mach E διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 255 ίππων και 415 Nm ροπής, έχοντας αυτονομία 370 χλμ., ενώ το 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα. Η τετρακίνητη έκδοση Select αποδίδει 255 άλογα με 565 Nm ροπής, έχοντας 338 χλμ αυτονομίας.

Η πισωκίνητη Premium έκδοση αποδίδει 255 άλογα με 415 Nm ροπής και 370 χλμ αυτονομίας, ενώ η τετρακίνητη έχει 338 χλμ αυτονομίας και αποδίδει 255 άλογα με 565 Nm ροπής. Η Extended Range τετρακίνητη Premium έκδοση αποδίδει 333 άλογα με 565 Nm ροπής, έχοντας 435 χλμ αυτονομίας, ενώ η πισωκίνητη έκδοση έχει 483 χλμ αυτονομίας και αποδίδει 282 άλογα με 565 Nm ροπής. Η κορυφαία Mustang Mach-E GT αποδίδει 465 άλογα με 830 Nm ροπής, κάνοντας το 0 -100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, ενώ έχει αυτονομία 402 χλμ.

Η έκδοση California Route 1 είναι πισωκίνητη, και αποδίδει 282 άλογα με 415 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ/ώρα να το κάνει σε περίπου 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ έχει αυτονομία 483 χλμ.. Η έκδοση First Edition είναι τετρακίνητη, και αποδίδει 333 άλογα και 582 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ/ώρα να το κάνει σε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ έχει 435 χλμ αυτονομία.

Στο εσωτερικό, πίσω από το τιμόνι υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη 10,2 ιντσών, ενώ την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη αφής 15,5 ιντσών, κάθετης προβολής, του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αυτή ενσωματώνει τη νέα γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC. Ακόμα, υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις, έχοντας άνετο μενού, cloud-base συνδεσιμότητα, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ενώ είναι συμβατή με με Apple CarPlay, Android Auto και AppLink.

Κλείνοντας, κάτω από το καπό, υπάρχει ένας επιπλέον χώρος αποσκευών 100 λίτρων, που διαθέτει και σύστημα σύστημα απορροής υδάτων, κάνοντας τον κατάλληλο για την μεταφορά βρεγμένου εξοπλισμού. Ο πίσω χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 402 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.420 μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Η Ford δηλώνει πρόθυμη να κάνει το όνομα Mustang υπο-brand, βγάζοντας πολλά μοντέλα με το όνομα αυτό. Η παραγωγή του Mustang Mach E θα γίνεται στο Μεξικό.