Έναν χρόνο μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου Ami One, η Citroen παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του. Ονομάζεται Ami και είναι ένα μικρό διθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος μόλις 2,41 μέτρα, πλάτος 1,39 μέτρα και ύψος 1,52 μέτρα.

Ζυγίζει 485 κιλά και ταξινομείται ως ελαφρύ quadricycle, όπως το Renault Twizy. Αυτό του δίνει την δυνατότητα να μπορεί να οδηγηθεί από άτομα 16 ετών κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση (14 ετών στη Γαλλία), αφού δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης. Έχει κύκλο στροφής 7,2 μέτρων και η Citroen το περιγράφει ως το κατάλληλο μέσο μετακίνησης για μικρές διαδρομές σε πόλεις, όντας μια εναλλακτική πρόταση στα ηλεκτρικά σκούτερ, στα ποδήλατα, στα μοτοποδήλατα ακόμη και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Σχεδιαστικά διαφέρει από το πρωτότυπο, έχοντας διαφορετικά φωτιστικά σώματα, ασύμμετρες πόρτες με αυτή του οδηγού να ανοίγει ανάποδα, με τον ιδιοκτήτη να έχει πολλές επιλογές εξατομίκευσης, ώστε να “φέρει” το Ami στα γούστα του.

Κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης μόλις 8 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 5,5 kWh. Αυτή προσφέρει αυτονομία 70 χλμ ανά φόρτιση και μπορεί να φορτίσει πλήρως μέσα σε 3 ώρες με απλή οικιακή πρίζα, ενώ μπορεί να φορτίσει και από δημόσιους ταχυφορτιστές και Wall Box.

Το Citroen Ami έχει τελική ταχύτητα 45 χλμ/ώρα και το κοστίζει 6.000 ευρώ στη Γαλλία. Ωστόσο η Citroen προσφέρει και άλλες επιλογές προκειμένου να το αποκτήσει κάποιος, όπως η μακροχρόνια μίσθωση και το car-sharing.

Στη Γαλλία εάν κάποιος το νοικιάσει για 48 μήνες καλείται να πληρώσει 19,99 ευρώ τον μήνα, δίνοντας προκαταβολή 2.644 ευρώ. Μέσω της Free2Move, της car-sharing υπηρεσίας της PSA, το Ami προσφέρεται με μηνιαία συνδρομή 9,9 ευρώ και συνέχεια με επιπλέον 0,26 ευρώ ανά λεπτό χρήσης.

Η εμπορική πορεία του Ami θα ξεκινήσει από την Γαλλία, όπου η Citroen θα ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών του στις 30 Μαρτίου. Μερικούς μήνες αργότερα θα γίνει διαθέσιμο σε Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Πορτογαλία και Γερμανία. Οι πρώτες παραδόσεις στους Γάλλους έχουν προγραμματιστεί για τον Ιούνιο.