Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο λαμβάνουν μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του Covid-19, και η κοινωνική αποστασιοποίηση ή κοινωνική απομάκρυνση (social distancing) είναι μια κίνηση αποφασιστικής σημασίας για τον περιορισμό της διασποράς του θανατηφόρου νέου κορωνοϊού.

Ο στόχος της κοινωνικής απομάκρυνσης είναι να μειωθεί η πιθανότητα επαφής μεταξύ των ατόμων που μεταφέρουν τον ιό και άλλων που δεν έχουν μολυνθεί, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί η μετάδοση του ιού, η νοσηρότητα και τελικά η θνησιμότητα.


Η Volkswagen και η Audi θέλοντας να συμμετέχουν ενεργά στο “Μένουμε Σπίτι” χρησιμοποίησαν τα κοινωνικά τους δίκτυα για να προωθήσουν την κοινωνική αποστασιοποίηση, και το κάνουν τροποποιώντας τα λογότυπα τους για να απεικονίσουν αυτή την έννοια.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, περισσότεροι από 2,6 δισ. άνθρωποι βρίσκονται σε καραντίνα στα σπίτια τους, στη προσπάθεια των κρατών να περιορίσουν την εξάπλωση του ιού.

Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού, που εκτιμάται από τον ΟΗΕ σε περίπου 7,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους.