Μπορείς να αποκτήσεις το νέο Shelby GT500 και στην Ευρώπη, αλλά όχι από την Ford

Σχετικά άρθρα

Η Ford αποφάσισε να μην εισάγει το νέο Mustang Shelby GT500 στην Ευρώπη λόγω των αυστηρών προτύπων εκπομπών ρύπων, αλλά μια Αυστριακή εταιρία, η Peicher US-Cars, εισάγει το αυτοκίνητο και το πουλά στη Γηραιά Ήπειρο.

Το μοντέλο που στις ΗΠΑ πωλείται από τις 70.300 δολάρια (63.100 ευρώ), με την Peicher US-Cars να πουλά το μοντέλο στην Ευρώπη από τις 109.900 ευρώ (122.450 δολάρια), με την τιμή του να φτάνει έως και τις 154.990 ευρώ (172.700 δολάρια) με το Carbon Fiber Track πακέτο.

Το αυτοκίνητο βάρους 1.940 κιλών, κρύβει κάτω από το καπό του τον κομπρεσοράτο V8 5,2-λίτρων κινητήρα που αποδίδει 760 άλογα και 847 Nm ροπή. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Tremec, που κάνει τις αλλαγές σε μόλις 100 ms και στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,6 δευτ., ενώ το 0-160-0 χλμ/ώρα έρχονται σε 10,6 δευτ.

Διαθέτει μαγνητοροϊκά αμορτισέρ, που ελέγχονται από το σύστημα MagneRide, με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται με Torsen μπλοκέ διαφορικό και μπάρα θόλων από μαγνήσιο. Σχεδιαστικά διαθέτει ένα άκρως επιθετικό παρουσιαστικό, με μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα για την ψύξη των μηχανικών μερών. Υπάρχει τεράστιος διαχύτης, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων και αεροτομή.

Το GT500 πατάει σε 20άρες ζάντες αλουμινίου, με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot 4S διαστάσεων 305/30R20 μπροστά και 315/30R20 πίσω. Μέσα στις ζάντες “φωλιάζουν” τα φρένα της Brembo, όπου στον εμπρός άξονα υπάρχουν εξαπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίκους 420 χλστ., και πίσω τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 370 χλστ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...