Σύμφωνα με έρευνα του Eurofound, μία από τις αλλαγές που έχει ήδη φέρει η πανδημία του νέου κορωνοϊού είναι το ποσοστό των ατόμων που εργάζονται από το σπίτι, καθώς οι κυβερνήσεις εφαρμόζουν μέτρα κοινωνικής απομόνωσης. Αυτό επηρεάζει την καθημερινότητα όλων των βαθμίδων μιας επιχείρησης, και ένα παράδειγμα για τα υψηλότερα κλιμάκια είναι ο CEO του VW Group, Herbert Diess.

Με την Γερμανία να έχει θέσει σε ισχύ γενική απαγόρευση κυκλοφορίας, ο Diess εργάζεται από το σπίτι και πριν λίγες ημέρες σε μια ανάρτηση του στο LinkedIn θέλησε να δείξει πως η εταιρεία προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, ανεβάζοντας μια selfie, με το κείμενο που την ακολουθούσε να αναφέρει πως η εταιρεία ενέκρινε για πρώτη φορά την σχεδίαση ενός μοντέλου μέσω διαδικτύου.

Στο παρασκήνιο της φωτογραφίας φαίνεται ελαφρώς θολά ένα μη ευδιάκριτο κόκκινο crossover, που ίσως μοιάζει με τη νέα γενιά του VW Tiguan. Αυτό ενισχύεται από το γεγονός ότι ο Diess γράφει ότι ο σχεδιασμός του νέου Tiguan με έχει πείσει, προσθέτοντας:

Το σημερινό best-selling μοντέλο που ομίλου θα αποκτήσει έναν ελκυστικό διάδοχο.

Το κόκκινο crossover στη φωτογραφία έχει σίγουρα τις σωστές αναλογίες για να είναι ο αντικαταστάτης του Tiguan, με την VW να ολοκληρώνει αυτή την περίοδο την εξέλιξη του Tiguan facelift, κάτι που σημαίνει ότι η νέα γενιά απέχει τουλάχιστον τρία με τέσσερα χρόνια από την αγορά.

Από την άλλη, ο Diess μπορεί εύκολα να “μπλοφάρει” και η φωτογραφία αυτή να μην είναι τίποτα περισσότερο από ένα μη εγκεκριμένο σχέδιο, καθώς είναι πολύ δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι ο Diess έκανε ένα τέτοιο “παιδαριώδες” λάθος, πόσο μάλλον το ότι η φωτογραφία δεν κατέβηκε αργότερα.