To 2019 η BMW πούλησε 2.168.516 αυτοκίνητα παγκοσμίως, με το σχεδόν 60% αυτών να αντιπροσωπεύουν τις πωλήσεις των crossovers και SUVs (X1, X2, X3, X4, X5, X6 και X7). Παρόλα αυτά, η βαυαρέζικη φίρμα εξακολουθεί να πιστεύει ότι η πέραση των sedans δεν έχει περάσει, με τον επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, Domagoj Dukec, να δηλώνει σχετικά:

Στο παρελθόν, πουλούσαμε μόνο αυτοκίνητα τριών όγκων. Τώρα, σχεδόν το 60% των πωλήσεών μας προέρχονται από τα SAVs,

1

O Dukec τόνισε ότι οι Αμερικανοί αγοραστές ακολουθούν την τάση προς τα SUV και υπάρχουν λίγα στοιχεία που να δείχνουν ότι τα sedans θα επιστρέψουν σύντομα στην πρωτοκαθεδρία των πωλήσεων. Ομοίως, αλλά σε μικρότερο βαθμό, εμείς στην Ευρώπη φαίνεται ότι εκτιμούμε την ευελιξία και την άνεση που προσφέρει ένα SUV, ενώ αντιδιαμετρικά οι Κινέζοι αγοραστές εξακολουθούν να συμπαθούν τη χαμηλή θέση οδήγηση των sedans.

Έρευνα αγοράς της BMW έδειξε δύο κύριες αισθητικές τάσεις: την “casual” και την “κομψή”, που σχεδιάζει ένα ενδιαφέρον κοινωνιολογικό παραλληλισμό μεταξύ του εσωτερικού σχεδιασμού και της εξωτερικής εμφάνισης των αυτοκινήτων.

2

Η πρώτη τάση δίνει προτεραιότητα στους απροσδιόριστους χώρους διαβίωσης, με μια ιδέα σοφίτας ανοιχτού τύπου, που συνδυάζει την κουζίνα, το καθιστικό και την τραπεζαρία σε ένα χώρο. Από την άλλη, η κομψή αρχιτεκτονική εκτιμά έναν ξεχωριστό σκοπό για κάθε χώρο, δηλαδή η επίσημη τραπεζαρία και το καθιστικό, εντελώς χωριστά μεταξύ τους σε σχέση με την κουζίνα.

Τούτου λεχθέντος, αν και η εταιρεία παραμένει πιστή στην παραγωγή τετράθυρων sedans, ο Dukec αναγνώρισε ότι θα πρέπει να υπάρχει καινοτόμα εμφάνιση στα αμαξώματα των sedans.