Μπορεί το μπλοκ του 3,0-λιτρου 2JZ κινητήρα να είναι “μαμά”, αλλά η συγκεκριμένη Toyota Supra (Mk4) κάθε άλλο παρά εργοστασιακή είναι. Και αυτό γιατί η EKanoo Racing έχει τοποθετήσει ένα τεραστίων διαστάσεων turbo της Precision και σφυρήλατα κινούμενα μέρη, με την ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα να γίνεται από τον εγκέφαλο M150 της Motec.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός PPG σειριακού κιβωτίου, και πριν λίγες ημέρες ανέβηκε στο δυναμόμετρο της Kanoo Performanc, στο Μπαχρέιν. Αυτό έδειξε 2.033 άλογα και 1.766 Nm στους τροχούς, και αν υπολογίσεις μια απώλεια της μετάδοσης στο 15%, τότε θεωρητικά στον στρόφαλο το αυτοκίνητο αποδίδει κοντά στα 2.390 άλογα και 2.081 Nm ροπής. Σοκ!