Έχουν γραφτεί πολλά για την απόφαση της Toyota να συνεργαστεί με τη BMW προκειμένου να επαναφέρει στην αγορά την Supra χρησιμοποιώντας τη ραχοκοκαλιά της Z4. Μερικοί έχουν επικρίνει αυτήν την κίνηση, λέγοντας ότι η νέα Supra “δεν είναι πραγματική Supra”, ενώ άλλοι είναι απλά χαρούμενοι που υπάρχει το αυτοκίνητο στην αγορά.

Με το μοντέλο να βρίσκεται στην αγορά εδώ και μερικούς μήνες, η Toyota προσφέρει πλέον τη Supra με έναν δυνατότερο 3,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 385 ίππων, που δεν θα έρθει όμως στην Ευρώπη, αλλά και με τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 258 ίππων.

H Toyota βλέπει τη Supra ως το halo μοντέλο της, το οποίο παρότι δεν σημειώνει τεράστιες πωλήσεις, λειτουργεί θετικά στην εικόνα της ιαπωνικής εταιρίας, που έχει δεσμευτεί να προσφέρει μια γρήγορη έκδοση σε κάθε μοντέλο της.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η Toyota αγνοεί τον όγκο πωλήσεων της νέας Supra, δηλώνοντας πως είναι ευχαριστημένη από τις πωλήσεις της. Πέρυσι η εταιρία πούλησε 2.884 Supra στις ΗΠΑ και 893 στην Ευρώπη, με το μοντέλο να ήταν διαθέσιμο στην αγορά από τον Ιούλιο του 2019.

Σύμφωνα με τον Ben Haushalter, διευθυντής προϊοντικού σχεδιασμού της Toyota, η ιαπωνική εταιρία έχει μια ομάδα μηχανικών στο Μόναχο της Γερμανίας, όπου συνεργάζεται στενά με την BMW για τη βελτίωση της Supra. Όπως τόνισε, η Toyota εξακολουθεί να είναι πλήρως υπεύθυνη για τo tuning και την ρύθμιση του πλαισίου της Supra, με τις δύο εταιρίες να συνεργάζονται προκειμένου να υπάρξουν νέες εκδόσεις στην αγορά.

Με την πάροδο του χρόνου υπάρχει μεγαλύτερος διαχωρισμός ανάμεσα μας. Ενώ εξακολουθούμε να μοιραζόμαστε ιδέες και πληροφορίες, συμφωνήσαμε να ακολουθήσουμε ξεχωριστούς τρόπους υλοποίησης των ιδεών και των πληροφοριών αυτών. Οι δύο ομάδες δεν στερούνται συνομιλιών, δεν στερούνται μηχανικής. Ο αρχιμηχανικός Tada και η ομάδα του παραμένουν σε συνεχή επαφή με την BMW σχετικά με τα χαρακτηρισιτκά,

είπε ο Haushalter.