Μπορεί να μην χρειάζεται να περιμένουμε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της γερμανικής εταιρίας, καθώς έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες του, αλλά αυτό που δεν γνωρίζαμε ήταν πότε θα μπει στην παραγωγή το iX3. Σύμφωνα με τον CEO της BMW, Oliver Zipse, η παραγωγή του μοντέλου θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, με τον Zipse να κοινοποιεί τα νέα στους μετόχους της εταιρείας του, τονίζοντας πως:

Οι προετοιμασίες προχωρούν σύμφωνα με το σχέδιο, παρά τις αβεβαιότητες που έχουν προκύψει από την πανδημία του κορωνοϊού.

Η παραγωγή του iX3 θα γίνεται στην Κίνα και από εκεί θα εξάγεται παγκοσμίως, με την συναρμολόγηση του να γίνεται από την κοινοπραξία της γερμανικής εταιρίας με την κινέζικη Brilliance Automotive Group Holdings, την BMW Brilliance Automotive (BBA). Η BBA έχει αυξήσει τη δυναμικότητα των δύο τοπικών εργοστασίων της – σε Tiexi και Dadong – στο Shenyang, της επαρχία Liaoning για να αντεπεξέλθει στις μελλοντικές προκλήσεις.


Μεταξύ των καινοτομιών που θα δούμε στο iX3 είναι η πέμπτη γενιά της eDrive τεχνολογίας της BMW. Η νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο. Επιπλέον, το σύστημα κίνησης πέμπτης γενιάς περιλαμβάνει και νέες ισχυρότερες μπαταρίες.

Αυτό το νέο πακέτο φέρνει σημαντικές εξελίξεις όσον αφορά τα χαρακτηριστικά απόδοσης, το εύρος λειτουργίας, το βάρος και το packaging, που το κάνει εύκολο να τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα. Πίσω από τη νέα ρηξικέλευθη μάσκα, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 286 ίππων (210 kW) και 400 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 74 kWh. Η BMW ανακοινώνει ότι η κατανάλωση του αυτοκινήτου θα είναι μικρότερη από 20 kWh/100 χλμ., και η μπαταρία θα του χαρίζει μια αυτονομία 440 χλμ., στον κύκλο WLTP, ενώ θα φορτίζει μέσα σε μόλις 30 λεπτά, με ταχυφορτιστή 150 kW.