Αυτό είναι το “πάντρεμα” των δύο εκδόσεων που υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της Ford. Το Puma ST-Line Vignale είναι μια νέα έκδοση, που συνδυάζει τη σπορ εμφάνιση του ST-Line με την πολυτέλεια του Vignale.
Το ST-Line Vignale φορά τους προφυλακτήρες του ST-Line, αλλά η μάσκα αντί για μαύρη ματ είναι βαμμένη σε satin aluminium. Ακόμα συναντάμε LED φωτιστικά σώματα, χρώμιο στα πλαίσια των αεραγωγών και μια μεγάλη αεροτομή πίσω. Στο εσωτερικό υπάρχουν τα δερμάτινα καθίσματα Windsor και δερμάτινο τιμόνι Manacor, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το premium ηχοσύστημα της B&O και το Ford KeyFree.
Εκτός της παραπάνω έκδοσης, η Ford ανακοίνωσε ότι προσθέτει τον 1,5-λίτρων EcoBlue πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 120 ίππων, στην γκάμα του Puma. Αυτός συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με την μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 4,5 λίτρα/100 χλμ, σε κύκλο WLTP.
Κλείνοντας, η Ford παρουσίασε και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο συνδυάζεται με τον 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων. Η μέση κατανάλωση για το σύνολο ανακοινώνεται στα 6,0 λίτρα/100 χλμ, σε κύκλο WLTP.
Ως τελευταίο νέο, η Ford ανακοίνωσε σήμερα ότι μέσα στο 2020 θα δούμε το νέο Puma ST, κάτι το οποίο γνωρίζουμε ήδη. Tο μοντέλο θα φορά τον 1.500άρη EcoBoost κινητήρα του Fiesta ST, απόδοσης 200 ίππων και 290 Nm ροπής.
Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων μεταφέροντας την κίνηση στον εμπρός άξονα, με το μοντέλο να προσφέρεται και με προαιρετικό μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Εξαιτίας του επιπλέον βάρους, σε σχέση με το Fiesta ST, η Ford ανακοινώνει ότι για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 6,5 δευτ.