Με τις πωλήσεις του νέου Fiesta να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο, και την Ford να αυξάνει την παραγωγή του λόγω της μεγάλης ζήτησης, η εταιρία ετοιμάζεται για τον εμπλουτισμό της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της.

Έτσι, ένα χρόνο μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου Fiesta ST, η Ford μας δίνει σήμερα κάποιες νέες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό. Ξεκινώντας από την “καρδιά”, κάτω από το καπό διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο 1.500αρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα, απόδοσης 200 ίππων με 290 Nm ροπής, που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 232 χλμ/ώρα.

Ο αλουμινένιος κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και έχει ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής προκειμένου να μειώνονται οι εκπομπές CO2, οι οποίες φτάνουν τα 114 γρ/χλμ, με το σύστημα να ενεργοποιείται/απενεργοποιείται μέσα σε μόλις 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κάνοντας το αυτοκίνητο να λειτουργήσει με 2 κυλίνδρους.

Η Ford Performance υπόσχεται ότι ο κινητήρας έχει την κατάλληλα sport χροιά. Το νέο Fiesta ST διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας οδήγησης (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, του συστήματος ESP αλλά και τον ήχο της εξάτμισης, η οποία έχει ενεργή βαλβίδα εξαγωγής, με την Ford να ενισχύει τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα και ηλεκτρονικά, μέσω ενός ψεύτικου συστήματος ενίσχυσης ήχου.

Εξοπλίζεται με Torque Vectoring που μειώνει την υποστροφή, με τον οδηγό μέσω των τριών προγραμμάτων οδήγησης να μπορεί να το απενεργοποιήσει πλήρως. Προαιρετικά θα διατίθεται και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, καθώς και με σύστημα Launch Control, το οποίο θα υποστηρίζεται με ένα ξεχωριστό μενού στον πίνακα οργάνων.

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, νέα κυψελοειδή γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, πλαϊνές ποδιές και αεροτομή. Θα προσφέρεται τόσο σε τρίθυρο όσο και σε πεντάθυρο, με μεγάλη ποικιλία εσωτερικών επιλογών, ενώ υπάρχουν διπλές απολήξεις εξατμίσεων, ένα νέο μπλε εξωτερικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου 18″.

Στο εσωτερικό συναντάμε Recaro καθίσματα, κοφτό τιμόνι, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με οθόνη 8″ που υποστηρίζει φωνητικές εντολής, gestures, Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ηχοσύστημα B&O PLAY.

  • gronholm89

    Ψαχτε να βρειτε τον δευτερο… Βγαλτε αργοτερα και μια “Sebastien Ogier” εκδοση και αφηστε τον ανταγωνισμο να μετραει τις πωλησεις στα δακτυλα…

    • Anestis Genk

      Περιμένουμε το swift πρώτα, αν κι έχει φάει γκολ από τα αποδυτήρια στα άλογα.

    • χωρίς να εχει ανακοινωθεί επίσημα το βάρος του Fiesta ST, και με το βάρος του Swift Sport στα 970 κιλά, υπολογίζω ότι θα υπάρχει μεταξύ τους μια διαφορά από 150 μέχρι 200 κιλά…ίσως και περισσότερο!

  • Mika

    Ποσο τελειο σε μπλεδακι…Αναμενω με ενδιαφερον την τιμη του…

  • Mika

    Ποσο τελειο σε μπλεδακι…Αναμενω με ενδιαφερον την τιμη του…

  • ZafMio

    Όλα ωραία, όλα καλά μέχρι που διάβασα αυτό… “…με την Ford να ενισχύει τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα και ηλεκτρονικά, μέσω ενός ψεύτικου συστήματος ενίσχυσης ήχου.”. Γιατίιιιιιιι;! 🙄😒 Ελπίζω να απενεργοποιείται το σύστημα… 🤔😏

    • Anestis Genk

      Γιατί το τρικύλινδρο ακούγεται σαν τρακτέριον:P

    • ZafMio

      Χαχαχα Σωστό κι αυτό!!

  • Alexandros

    Μονο εγω το βρισκω ασχημο?

    • gronholm89

      Ναι.

    • Alexandros

      xaxa,ok

    • Alexandros

      xaxa,ok

    • Philby

      Είμαστε 2! Πάντως αν ήμουν πελάτης της κατηγορίας δεν θα κοιτούσα πέρα από 208 GTi by PS

    • Alexandros

      Το εχω οδηγηση το 208 by PS και οντως ειναι πολυ ωραιο , περα απο εμφανιση

  • Πάνος

    Σοβαρη προταση!

  • cfu

    μπραβο ρε ford

  • SkidRAW

    Δυνατη προταση για τους ανησυχους οδηγους!

  • Vwscirocco

    Τελικά το Fiesta πάει καλά σε πωλήσεις η όχι…..??? Άλλα σάιτ μιλάνε για τίτλους τέλους….

    • Yiannis Rossolatos

      Σε πωλήσεις πάει μια χαρά.Το πρόβλημα της ford απ’ οτι εχω καταλάβει είναι ότι έχει μικρό περιθώρια κέρδους από το φιεστα και σκεφτεται να το αντικαταστήσει με ενα crossover

    • gronholm89

      Πολλα μπορει να διαβασεις, οπως κ εγω! Σε ενα συγκεκριμενο εγραφαν ασυναρτησιες περι παλαιοτητας κιολας κλπ κλπ και οταν σχολιασα στο fb ως δια μαγειας μετα απο μερικες ωρες το σχολιο μου καθως και μερικων ακομη που διαφωνουσαν (χωρις υβρεις και προσβολες) διαγραφηκαν! Παντως σε ερωτηση που εκανε καποιος στο επισημο site στο fb της FMH του απαντησαν οτι ολα αυτα ειναι ψευδη και ανυποστατα.

  • Gd

    Γιατί να μην έχει το 1.6 μοτέρ??? Γιατί???? Όλα αυτά περί ρύπων τα ακούω βερεσέ και δεν μου λένε τίποτα, όταν μιλάμε για “σπορ” κατασκευή. Κρίμα, γιατί έχει βελτιωθεί σε όλους τους υπόλοιπους τομείς…