Με τις πωλήσεις του νέου Fiesta να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο, και την Ford να αυξάνει την παραγωγή του λόγω της μεγάλης ζήτησης, η εταιρία ετοιμάζεται για τον εμπλουτισμό της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της.

Έτσι, ένα χρόνο μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου Fiesta ST, η Ford μας δίνει σήμερα κάποιες νέες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό. Ξεκινώντας από την “καρδιά”, κάτω από το καπό διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο 1.500αρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα, απόδοσης 200 ίππων με 290 Nm ροπής, που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 232 χλμ/ώρα.

Ο αλουμινένιος κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και έχει ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής προκειμένου να μειώνονται οι εκπομπές CO2, οι οποίες φτάνουν τα 114 γρ/χλμ, με το σύστημα να ενεργοποιείται/απενεργοποιείται μέσα σε μόλις 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κάνοντας το αυτοκίνητο να λειτουργήσει με 2 κυλίνδρους.

Η Ford Performance υπόσχεται ότι ο κινητήρας έχει την κατάλληλα sport χροιά. Το νέο Fiesta ST διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας οδήγησης (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, του συστήματος ESP αλλά και τον ήχο της εξάτμισης, η οποία έχει ενεργή βαλβίδα εξαγωγής, με την Ford να ενισχύει τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα και ηλεκτρονικά, μέσω ενός ψεύτικου συστήματος ενίσχυσης ήχου.

Εξοπλίζεται με Torque Vectoring που μειώνει την υποστροφή, με τον οδηγό μέσω των τριών προγραμμάτων οδήγησης να μπορεί να το απενεργοποιήσει πλήρως. Προαιρετικά θα διατίθεται και με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, καθώς και με σύστημα Launch Control, το οποίο θα υποστηρίζεται με ένα ξεχωριστό μενού στον πίνακα οργάνων.

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, νέα κυψελοειδή γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, πλαϊνές ποδιές και αεροτομή. Θα προσφέρεται τόσο σε τρίθυρο όσο και σε πεντάθυρο, με μεγάλη ποικιλία εσωτερικών επιλογών, ενώ υπάρχουν διπλές απολήξεις εξατμίσεων, ένα νέο μπλε εξωτερικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου 18″.

Στο εσωτερικό συναντάμε Recaro καθίσματα, κοφτό τιμόνι, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με οθόνη 8″ που υποστηρίζει φωνητικές εντολής, gestures, Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ηχοσύστημα B&O PLAY.