Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά την παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Toyota Proace, σήμερα έρχεται η σειρά της Peugeot να μας δείξει την αντίστοιχη έκδοση του Traveller.

Το e-Traveller είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, την βασική (4,95 μ.) και την μακριά (5,30 μ.), προσφέροντας άνεση για μέχρι οχτώ επιβάτες. Σε αυτή τη διαρρύθμιση, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 1.500 λίτρα, ενώ αυτός αυξάνεται στα 3.000 λίτρα στην 5-θέσια διαρρύθμιση, ενώ εκτοξεύεται στα 4.900 λίτρα όταν χρησιμοποιούνται μόνο τα εμπρός καθίσματα.

Για την κίνηση φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 100 kW (136 ίππων) με 260 Nm ροπή, τοποθετημένος στον εμπρός άξονα. Για το 0-100 χλμ/ώρα, το Peugeot e-Traveller χρειάζεται 13,1 δευτ., και καλύπτει το 1 χιλιόμετρο σε 35,8 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130 χλμ/ώρα.

Η Peugeot προσφέρει μια επιλογή για την χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, με τα 50 kWh να χαρίζουν στο όχημα μια αυτονομία 230 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση, σε κύκλο WLTP. Για τη φόρτιση της μπαταρίας με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), μπορεί να χρησιμοποιηθεί οικιακή πρίζα 10A (2,3 kW), μονοφασικό ρεύμα 32A (7,4 kW) και τριφασικό με 16A (11 kW).

Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), μπορεί να φορτίσει έως 100 kW, με την μικρή μπαταρία να “γεμίζει” έως το 80% της σε 30 λεπτά. Με φορτιστή 75 kW, το 80% έρχεται σε 45 λεπτά, με τριφασικό ρεύμα μπορείς να έχεις 100 χλμ αυτονομίας σε λιγότερο από 2 ώρες, ενώ με απλό οικιακό ρεύμα η φόρτιση της μπαταρίας απαιτεί 31 ώρες.

Το e-Traveller θα κυκλοφορήσει στις αγορές της Ευρώπης από το δεύτερο μισό του 2020.