Η Ferrari παρουσίασε πέρυσι την F8 Tributo, με το μοντέλο να αντικαθιστά την 488 GTB και να φορά τον 3,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων με στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ.

O γερμανικός οίκος Novitec μας παρουσιάζει το πακέτο για το ιταλικό “όνειρο”, το οποίο με νέα εξάτμιση και νέο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα, αυτός αποδίδει 776 άλογα και 882 Nm ροπής. Πλέον, το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε μόλις 2,7 δευτ. (-0,2 δευτ. πιο γρήγορα από το εργοστάσιο), ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα.

Ακόμα, η Novitec τοποθετεί νέες ζάντες, οι οποίες είναι σε συνεργασία με τη Vossen, όπου στον εμπρός άξονα είναι 21 ιντσών και στον πίσω 22 ιντσών. Τέλος, τοποθετούνται νέα ελατήρια που χαμηλώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 35 χλστ., ενώ αν το αυτοκίνητο δεν διαθέτει το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους, η Novitec μπορεί να τοποθετήσει το δικό της, όπου αυξομειώνει την απόσταση της “μύτης” κατά 40 χλστ., με ταχύτητες έως 80 χλμ/ώρα.